// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

شایعه: انتشار ریمستر بازی L.A. Noire برای کنسول‌ های نسل هشتم

شایعات پیرامون انتشار ریمستر بازی L.A. Noire روز به روز قوی‌تر می‌شوند و حال به نظر می‌رسد که علاوه بر کنسول نینتندو سوییچ، شاهد عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی خواهیم بود.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، شایعاتی پیرامون نسخه ریمستر بازی L.A. Noire توسط کاربری با نام Direct-Feed Games در توییتر رویت شد. چند روز پیش بود که برخی از شایعات اعلام کردند که بازی در قالب بازسازی شده برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد و به نظر می‌رسد این اثر استودیو تیم باندای (Team Bondi) در کنار این کنسول برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. از نسخه رایانه‌های شخصی هیچ صحبتی نشده است.

دایرکت فید گیمز گفته است:

با توجه به نام بازی «L.A Noire Remaster» به نظر می‌رسد این اثر برای نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در اواخر تابستان منتشر خواهد شد. 

اشاره شده که این توئیت براساس اطلاعات جدیدی که به دست آورده شده ارسال شده است. به نظر می‌رسد توکی گیمز (2K Games) در نقش ناشر تصمیم گرفته تا تنها به نسخه سوییچ اعتنا نکند و بازی را برای پلتفرم‌های نسل هشتمی نیز منتشر کند.

 L.A. Noire یک بازی نئو نوآر کارگاهی و در سبک اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۱۱ توسط استودیو تیم باندای ساخته شد و راک استار گیمز آن را منتشر کرد. این اثر به طور رسمی ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۰ برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 و نسخه رایانه‌های شخصی نیز با تاخیر در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۹۰ منتشر شد. استودیو تیم باندای نیز کمی بعد از انتشار بازی بسته شد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده