نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

تریلر جدید بازی The Surge و رونمایی از بازه انتشار آن

استودیو دِک 13 تریلر جدیدی از بازی The Surge منتشر و اعلام کرد که این اثر قرار است در ماه می عرضه شود.

Deck 13 یک استودیو آلمانی است که بازی‌هایی چون Lords of the Fallen در کارنامه آن‌ها دیده می‌شود. ساخته جدید این استودیو یعنی بازی The Surge مدت‌ها است که معرفی شده ولی تا به امروز سازندگان تاریخ انتشاری برای آن اعلام نکرده بودند. حال در جدیدترین اخبار بازی، این استودیو و فوکوس هوم اینتراکتیو، ناشر بازی، اعلام کرده‌اند که این اثر قرار است در ماه می ۲۰۱۷ (اردیبهشت-خرداد ۹۶) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. سازندگان بازی همچنین تریلر جدیدی از آن منتشر کرده‌اند که شخصیت اصلی بازی یعنی Warren را در اولین روز کاری‌اش در شرکت CREO نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

دِک ۱۳ همچنین متنی در توضیح این تریلر منتشر کرده که به شرح زیر است:

در اولین روزی که وارن وارد کمپانی CREO می‌شود، جراحی رایجی که به منظور مجهز کردن کارکنان به Exo Suite صورت می‌گیرد، دچار اختلال می‌شود و این آغازگر وقایع بسیار تلخ و ناگواری است که باعث می‌شود اولین روز کاری وارن به یک کابوس تبدیل شود؛ کابوسی که در آن ربات‌ها دچار اختلال شده‌اند و موجودات کنترل‌شده توسط هوش مصنوعی قصد دارند وارن را از بین ببرند.

گیمر در بازی به exoskeleton مجهز شده که وی را قوی‌تر و سریع‌تر می‌کند و باید از تجهیزاتی که توسط CREO به عنوان ابزار و نه سلاح ساخته شده‌اند، برای دفاع از خودش استفاده کند تا بتواند زنده بماند. گیمر‌ها همچنین می‌توانند در حین مبارزات قسمت خاصی از بدن دشمن را در نظر گرفته و پس از شکست دادن وی، با استفاده از آن قسمت لباس و تجهیزات خودشان را ارتقا بدهند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا ساخته جدید سازندگان Lords of the Fallen بازی موفقی خواهد شد یا خیر. در جریان گیمزکام ۲۰۱۶ ویدیویی ۱۴ دقیقه‌ای از گیم‌پلی این بازی منتشر شده بود که برای آشنا شدن بیشتر با بازی، می‌توانید آن را تماشا کنید. همچنین چندی پیش تصاویر جدیدی نیز از این اثر منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده