نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

شرکت Razer صفحه کلید مکانیکی BlackWidow Chroma V2 را عرضه کرد

امروز شرکت ریزر (Razer) فروش نسخه ارتقا یافته صفحه کلید مکانیکی مخصوص بازی BlackWidow Chroma را آغاز کرد.

صفحه کلید BlackWidow Chroma V2 که شرکت ریزر فروش آن را از امروز آغاز کرده است، شامل یک پد مچ دست قابل جداسازی جدید و امکانی برای دریافت صفحه کلید به همراه یک سوییچ مکانیکی زرد رنگ بی‌صدا و کشیده است. نسخه زرد، نارنجی و سبز این صفحه هر یک به قیمت ۱۶۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسند.

نسخه دوم صفحه کلید BlackWidow Chroma همچنان امکان شخصی سازی نور پس زمینه صفحه کلید با ۱۶.۸ میلیون رنگ مختلف را به همراه دیگر قابلیت‌های نسخه قبلی این صفحه کلید از جمله ۱۰ کلید با قابلیت اسکن مستقل توسط سخت افزار صفحه کلید و تکنولوژی anti-ghosting، درگاه USB و جک صوتی و همچنین کابل فیبری با روکش بافته شده را دارا است.

سوییچ‌های نارنجی صفحه کلید BlackWidow Chroma V2 هم طبق بررسی‌های صورت گرفته هیچگونه مشکلی ندارند و یک صفحه کلید مکانیکی بی عیب و نقص را تشکیل می‌دهند. سوییچ‌های نارنجی هنگام استفاده هم به طور قابل توجهی بی‌صدا هستند و مانند نسخه زرد رنگ تنها به نیرویی معادل با ۴۵ گرم برای فعالسازی نیاز دارند. ممکن است این ویژگی در ابتدا برای طرفداران صفحه کلیدهای مکانیکی عجیب باشد، اما سکوت صفحه کلید برای انجام برخی کارها به شدت کارآمد خواهد بود.

پد مچ دست به کار رفته در BlackWidow Chroma V2 دقیقا مانند صفحه کلید Hybrid Ornata شرکت ریزر است. طراحی پایین‌تر آن نسبت به مدل‌های معمولی، به افرادی که به دنبال استراحت دادن مچ دست خود هستند کمک فراوانی خواهد کرد. سیستم مغناطیسی که برای ثابت نگه داشتن آن در یک مکان به کار رفته است از پس وظیفه خود که نگهداری از اتصال میان پد و صفحه است به خوبی برآمده و جداسازی و اتصال مجدد پد به صفحه را آسان می‌کند.

در صورتی که علاقه‌مند به کیبورد ریزر مدل‌های BlackWidow هستید و یکی از آن‌ها را ندارید، BlackWidow Chroma V2 انتخاب خوبی است.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده