نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

بازی‌ های رایگان ماه فوریه سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

مایکروسافت بازی‌های رایگان ماه فوریه ۲۰۱۷ مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد.

در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مایکروسافت چند روز مانده به پایان ماه ژانویه و آغاز ماه فوریه ۲۰۱۷، اسامی بازی‌های رایگان سرویس ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد. بر این اساس کاربران ایکس‌باکس وان در طی این ماه به بازی‌های Lovers in a Dangerous Spacetime و Project Cars به صورت رایگان دسترسی خواهند داشت و کاربران ایکس‌باکس 360 نیز بازی‌های Monkey Island 2: SE و Star Wars: The Force Unleashed را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. البته به رسم همیشه بازی‌های ایکس‌باکس 360 به لطف قابلیت Backward Compatibility روی ایکس‌باکس وان نیز قابل بازی هستند.

همچنین مانند همیشه بازی‌های سرویس ایکس‌باکس لایو گلد در طی بازه‌های خاصی از ماه در دسترس قرار می‌گیرند. بر این اساس بازی Lovers in a Dangerous Spacetime از تاریخ ۱ تا ۲۸ فوریه (۱۳ بهمن تا ۱۰ اسفند)، بازی Project Cars از تاریخ ۱۶ فوریه تا ۱۵ مارس (۲۸ بهمن تا ۲۵ اسفند)، بازی Monkey Island 2: SE در نیمه اول فوریه و بازی Star Wars: The Force Unleashed نیز در نیمه دوم فوریه در دسترس خواهند بود.

سونی هنوز اسامی بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه فوریه را اعلام نکرده و انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار اسامی بازی‌های پلاس نیز باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده