// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

ساخت بازی Horizon: Zero Dawn هفته آینده به پایان خواهد رسید

به گفته یکی از اینسایدرهای صنعت گیم، مراحل ساخت بازی Horizon: Zero Dawn هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

هایپ پیرامون بازی Horizon: Zero Dawn با هر چه نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار آن بیشتر از گذشته می‌شود. در حالی که بسیاری منتظر اطلاعات بیشتر پیرامون این اثر هستند، به تازگی برخی از منابع داخلی خبرهایی از چگونگی پیشروی ساخت این بازی در استودیو گوریلا گیمز منتشر کرده‌اند. با توجه به اطلاعات ارایه شده، به نظر می‌رسد همه چیز در حالت ایده‌آل قرار دارد و کمپانی سونی خود را برای شروع کمپین تبلیغاتی این بازی آماده می‌کند.

با توجه به صحبت‌های این اینسایدر «شینوبی ۶۰۲ یکی از منابع معروف داخلی صنعت گیم»، در فروم نئوگف او اعلام کرده که از دید سران ارشد سونی بازی Horizon: Zero Dawn جزو بهترین انحصاری‌هایی است که تاکنون از طرف استودیو‌های فرست پارتی برای کنسول‌های این شرکت ساخته شده و آ‌ن‌ها انتظارات بالایی از این اثر دارند. مطمئنا این خبر بسیار خوبی است زیرا نشان دهنده توقعات استودیو گوریلا گیمز و سونی از Horizon: Zero Dawn است. قبلا تنها این مباحث را پیرامون دو بازی Uncharted 2: Among Thieves و The Last of Us شاهد بودیم.

شینوبی صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد:

من انتظار دارم بازی از نظر منتقدین و تبلیغاتی به خوبی عمل کند. براساس اطلاعاتی که از منابع داخلی متنوع جمع‌آوری کردم این بازی نقش‌آفرینی که توسط خالقین سری Killzone در حال توسعه است هفته آینده مراحل ساختش به اتمام خواهد رسید (و بازی گلد می‌شود. می‌توان با خیال راحت این اطمینان را داشت که بازی قطعا در تاریخ ۱۰ اسفند منتشر خواهد شد.

در کنار این موارد گوریلا گیمز تایید کرد که بازی از سیستم پرداخت‌ درون برنامه‌ای بهره نمی‌برد و Horizon: Zero Dawn همراه با سیزن پس منتشر نخواهد شد که تصمیمات بسیار منطقی به نظر می‌رسند.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده