نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

شاون لوی از دلایل پذیرفتن کارگردانی فیلم Uncharted می گوید

شاون لوی در مصاحبه جدید خود از دلایل پذیرفتن کارگردانی فیلم Uncharted گفت و در مورد آن توضیح داد.

به نظر می‌رسد سرانجام فیلم آنچارتد (Uncharted) ساخته خواهد شد. این فیلم اکنون یک فیلمنامه و یک کارگردان دارد. شاون لوی، کارگردان سه گانه شب در موزه (Night at the Museum)، فیلم فولاد اصل (Real Steel) و دو قسمت سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)، کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده خواهد داشت. او اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت کولیدر انجام داده و اطلاعات بیشتری در مورد پذیرفتن کارگردانی این فیلم داده است. او همچنین در مورد اینکه چرا این فیلم می‌تواند به فیلمی موفق و عالی تبدیل شود نیز توضیحاتی داده است. لوی گفت:

من سال‌های طولانی است که علاقه‌مند بودم در این پروژه حضور داشته باشم. قطعا این اواخر بازی Uncharted را انجام داده‌اید یا حداقل تصاویری از آن را دیده‌اید. این بازی سینمایی فقط از لحاظ بصری فوق العاده نیست، بلکه کیفیت بالای آن ریشه در شخصیت‌ها، لحن خاص بازی و یک حس سرگرم کننده بی‌نظیر دارد. مانند نسخه آخر که یک اکشن فوق العاده بود و بسیار سرگرم کننده است. حال قرار است فیلمی از این شکارچی گنج ساخته شود. بنابراین من علاقه‌مند بودم که این فیلم را بسازم و به سادگی به مردم گفتم که من علاقه‌مند هستم تا این فیلم را کارگردانی کنم. اما سر من بسیار شلوغ بود و افراد دیگری درگیر این پروژه شدند. در نهایت لحظه موعود فرا رسید و سونی و تهیه کنندگان به سراغ من آمدند و احساس کردم آن‌ها من را یک انتخاب منطقی و مناسب برای کارگردانی فیلم Uncharted می‌دانند و سپس من کارگردانی این فیلم را پذیرفتم.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم بر عهده جو کارناهان، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون خاکستری (The Grey) و تیم آ (The A-Team است. پیش از این دیوید او. راسل، کارگردان فیلم مشت‌زن (The Fighter)، به عنوان کارگردان این فیلم معرفی شد، اما او مدتی کوتاهی بعد این پروژه را ترک کرد. ست گوردون، کارگردان فیلم‌هایی چون رئیس‌های وحشتناک (Horrible Bosses) و دزد هویت (Identity Thief)، و نیل برگر، کارگردان فیلم‌هایی چون نامحدود (Limitless) و سنت‌شکن (Divergent)، دیگر نام‌هایی بودند که برای مدت کوتاهی کارگردانی فیلم Uncharted را بر عهده داشته‌اند.

پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سث روگان و اوان گلدبرگ بر روی فیلمنامه فیلم Uncharted کار خواهند کرد. این در حالی است که گفته می‌شود سونی خواستار سرعت بخشیدن به این پروژه است. با این حالی سونی پس از حذف این فیلم از جدول اکران خود، تاکنون تاریخ جدیدی برای اکران فیلم Uncharted اعلام نکرده است. در سال ۲۰۰۹ اولین بار ساخت این فیلم تایید شد و مارک والبرگ، رابرت دنیرو، جو پشی، ایمی آدامز و اسکارلت جوهانسون از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در این فیلم حضور خواهند داشت. کریس پرت دیگر بازیگر بزرگی است که نام وی بارها در شایعات برای حضور در فیلم Unchartedd شنیده می‌شد. با این وجود تاکنون حضور هیچ بازیگری در این فیلم رسما تایید و اعلام نشده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده