// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷

I Am Setsuna جزو بازی‌ های زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود

کمپانی اسکوئر انیکس تایید کرده است که بازی I Am Setsuna جزو بازی‌های زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ خواهد بود.

روز به روز به تعداد بازی‌هایی که در زمان عرضه کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهند گرفت افزوده می‌شود. به تازگی کمپانی اسکوئر انیکس تایید کرده که بازی I Am Setsuna جزو آثار زمان عرضه این پلتفرم خواهد بود که در تاریخ ۱۳ اسفند در دسترس گیمران قرار می‌گیرد. پیش از این تنها اعلام شده بود که I Am Setsuna در زمانی نامشخص در ماه مارچ برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. 

I Am Setsuna اولین بازی ساخته شده توسط استودیو تازه تاسیس اسکوئر انیکس یعنی Tokyo RPG Factory است و شما را در نقش یک زن جوان با نام ست‌سونا قرار می‌دهد که قدرتی ویژه و توانایی درونی دارد. این بازی نوبتی در زمینه‌های کنترل بیشتر سعی کرده تا یادآور دروان طلایی سبک نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) باشد. این بازی در بررسی سایت زومجی نمره ۷ را دریافت کرد.

این بازی هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 با قیمت ۴۰ دلار در دسترس است. در حال حاضر هفت اثر به عنوان بازی‌های زمان عرضه نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده‌اند که عبارتند از The Binding of Isaac: Afterbirth+ ،Just Dance 2017 ،The Legend of Zelda: Breath of the Wild ،1-2-Switch Skylanders: Imaginators و Super Bomberman R به همراه بازی I Am Setsuna.

 مطمئنا لاین‌آپ بازی‌های زمان عرضه این کنسول تا در دسترس قرار گرفتنش در ماه مارچ می‌تواند بیشتر شود. اما نکته ناراحت کننده این است که نینتندو سوییچ در حد کنسول Wii U با تعداد ۲۳ بازی‌ برای زمان عرضه ظاهر نشد و این به خودی خود نگرانی‌هایی را برای طرفداران به وجود آورده است.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده