نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تعداد مشترکین شبکه نت‌فلیکس طی ۱۰ سال به حدود ۹۴ میلیون نفر رسید

نت‌فلیکس اعلام کرد که تعداد مشترکین این شبکه استریم از زمان آغاز به کار خود، به ۹۳.۸ میلیون نفر رسیده است.

شبکه نت‌فلیکس اعلام کرد که تعداد مشترکین این شبکه استریم به ۹۳.۸ میلیون نفر رسیده است. این شبکه اضافه کرد که تعداد مشترکین این شبکه در آمریکا حدود ۴۹ میلیون نفر است. نت‌فلیکس هفته گذشته گزارش مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد که عملکرد این کمپانی بالاتر از حد انتظار و پیش بینی‌ها بوده است. طبق این آمار، ۷.۱ میلیون نفر در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ به مشترکین شبکه نت‌فلیکس اضافه شده‌اند. این کمپانی ده سال پیش خدمات ارسال دی‌وی‌دی از طریق پست را به کاربران خود آغاز کرد که اکنون این تجارت بسیار کوچکی از کسب و کار نت‌فلیکس را تشکیل می‌دهد. 

طبق این گزارش، ۲.۴۸ میلیارد دلار درآمد نت‌فلیکس در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ بوده است که شاهد افزایش درآمد ۰.۱۵ درصدی این کمپانی نیز بوده‌ایم. تحلیل گران پیش از این پیش بینی کرده بودند که درآمد نت‌فلیکس در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۶ حدود ۲.۴۷ میلیارد دلار نسبت به درآمد ۱.۶۷ میلیارد دلاری سال ۲۰۱۵ میلادی، خواهد بود و حدود ۰.۱۴ درصد نیز درآمد این کمپانی نسبت به مدت سال گذشته، افزایش خواهد یافت. با این حال، پیش بینی می‌شود رشد درآمد نت‌فلیکس در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی با توجه به درآمد سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی این کمپانی، با مشکلاتی مواجه خواهد شد.

Daredevil

نت‌فلیکس اعلام کرد ۱۴.۵ میلیون نفر مشترک جدید بین المللی از ۱۳۰ کشور مختلف در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی به جمع مشترکین این شبکه اضافه شده‌اند که نقش کشورهایی چون هند و روسیه بسیار پر رنگ‌تر از بقیه کشورها بوده است. خانه پوشالی (House of Cards)، نارنجی، سیاه جدید است (Orange Is the New Black)، بلادلاین (Bloodline)، چیزهای عجیب (Stranger Things)، خانه فولر (Fuller House) و نارکس (Narcos) از جمله سریال‌های محبوب و پر طرفدار شبکه نت‌فلیکس هستند. در طول ماه‌های اخیر نت‌فلیکس سه سریال جدید و موفق دیگر به نام‌های «اُ.اِی» (The OA)، تاج (The Crown) و ماجراهای بچه‌های بدشانس (A Series of Unfortunate Events) منتشر کرده است. علاوه بر این، نت‌فلیکس اخیرا سریال جدید انیمیشنی گیرمو دل تورو را که شکارچیان ترول (Trollhunters) نام دارد نیز منتشر کرده است.

نت‌فلیکس همچنین با همکاری مارول سه سریال دردویل (Daredevil)، جسیکا جونز (Jessica Jones) و لوک کیج (Luke Cage) را منتشر کرده است و طی سال ۲۰۱۷ سه سریال جدید دیگر به نام‌های آیرون فیست (Iron Fist)، دیفندرز (The Defenders) و پانیشر (The Punisher) را منتشر خواهد کرد. 


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده