// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

+The Binding of Isaac: Afterbirth بازی روز عرضه نینتندو سوییچ خواهد بود

با استناد به اعلام کمپانی نیکالیس (Nicalis)، بازی +The Binding of Isaac: Afterbirth هم‌زمان با کنسول سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اوا‌یل آذر ماه بود که در اخبار بازی اعلام شد که بازی The Binding of Isaac: Rebirth بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. حال کمپانی نیکا‌لیس، ناشری بازی The Binding of Isaac با انتشار پستی در وب‌سایت رسمی این بازی، خبر از انتشار کالکشن +The Binding of Isaac: Afterbirth در روز عرضه کنسول مذکور یعنی ۳ مارس (۱۳ اسفند)، داده است.

این مجموعه که شامل بازی The Binding of Isaac: Rebirth و دو بسته الحاقی Rebirth و Afterbirth است، با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسد که علاقه‌مندان می‌توانند به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی (از فروشگاه مجازی نینتندو) آن را خریداری کنند. تایرون رو‌دریگز، موسس کمپانی نیکا‌لیس بدون اشاره به جزئیات بیشتر اعلام کرده است که «چند هزار نسخه اول» این مجموعه ممکن است «دارای آیتمی خاص» باشند.

کنسول نینتندو سوییچ در زمان عرضه تنها دارای ۶ بازی خواهد بود. به همین دلیل برخی نسبت به کم‌تعداد بودن بازی‌ها در مقایسه با کنسول Wii U که هم‌زمان با عرضه آن ۲۳ بازی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته بود، انتقاد کردند. رجی فیس ام، مدیر عملیاتی نینتندو آمریکا در پاسخ به این انتقادات گفته که بازی‌های هنگام عرضه «مهم‌ترین ویژگی» نیستند:

در واقع روند مداوم انتشار محتوا است که باعث می‌شود دارندگان کنسول به این باور برسند که انتخاب عاقلانه‌ای داشته‌اند و همچنین افرادی که به خرید کنسول اقدام نکرده‌اند، نسبت به انجام آن ترغیب شوند.

۶ بازی روز عرضه کنسول نینتندو سوییچ عبارتند از:


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده