// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

تریلر جدید بازی ترسناک Call of Cthulhu منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی ترسناک و نقش آفرینی Call of Cthulhu منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فوکوس هوم اینتراکیو (Focus Home Interactive) و استودیو سیانید (Cyanide) تریلر جدیدی از بازی ترسناک Call of Cthulhu منتشر کردند.

در تریلر شاهد حضور شخصیت اصلی بازی، ادوارد پیرس، هستیم که مسئولیت بررسی قتل مرموزی را در جزیره دارک‌واتر در بوستون بر عهده گرفته است. او با ورود به اعماق جنون و دیوانگی، به دنبال حقایق این قتل مرموز می‌رود.

Call of Cthulhu یک بازی نقش آفرینی ترسناک است که با عنصر‌های مخفی‌کاری شما را به دنیای تاریک این بازی دعوت می‌کند. داستان این بازی در مورد کاراگاه شخصی به نام ادوارد پیرس است که به جستجوی سر‌نخی در رابطه با مرگ بازیگری معروف و خانواده آن می‌رود. پیرس به غرایز درونی خود اطمینان دارد اما در پی ناپدید شدن اجساد و وقایع ناگوار برای ولا‌ها، دیگر اعتمادش را به دنیای پیرامون خود از دست می‌دهد. تنها راه پیرس برای رسیدن به حقیقت یافتن تعادل بین عقل و دیوانگی است چون به او یاد داده شده فقط این سطح از دیوانگی او را به حقیقت نزدیک می‌کند. در جریان یافتن حقایق پنهان شده در پرونده قتل بازیگر و خانوده‌ی آن با Cthulhu روبرو می‌شویم که از  او با لقب رویا‌پرداز بزرگ یاد می‌شود.

بازی Call of Cthulhu در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی مذکور که «اعماق جنون» نام دارد، دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده