// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

بازی مستقل پلتفرمر Ayo The Clown از سوپر ماریو الهام گرفته است

بازی Ayo The Clown یکی از بازی‌های مستقلی است که در کیک‌استارتر معرفی شده است. این بازی که در سبک سکوبازی است موفق شده توجه خوبی را به خود جلب کند.

اگر به دنبال یک بازی پلتفرمر خیلی عجیب و غیر عادی هستید و تنوع رنگ‌ها باعث اذیت شما نمی‌شود، شاید بازی Ayo The Clown ارزش امتحان کردن را داشته باشد. چند وقت پیش بود که در وب‌سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) این بازی که شبیه Super Mario است شروع به کسب بودجه‌ی مورد نیاز خود کرد. سازندگان در کیک‌استارتر تریلرهایی از بازی منتشر کردند که در یکی از آن‌ها شاهد دلقکی بودیم که درحال رانندگی یک تانک بود. توسعه‌دهنده بازی یعنی Cloud M1 Games در کیک‌استارتر مبلغ ۳۰٫۰۰۰ را به عنوان هدف خود قرار داده که شامل یک دمو آلفا نیز هست که طرف‌های علاقمند به تامین هزینه مالی، می‌توانند از افکار سازندگان مطلع شوند.

با توجه به صفحه کیک‌استارتر بازی مستقل Ayo The Clown، این بازی جنون‌آمیز شامل نجات یک سگ دلقک، بلند کردن هلی‌کوپتر، گزینه‌های سفارشی‌سازی که در توصیف آن این امکانات شگفت‌آور توصیف شده، جمع‌آوری کمیک بوک‌های Clown، موارد مخفی و درنهایت طراحی و استایل بازی که «قابل ستایش» توصیف شده، معرفی شده است. همچنین تصویری از بازی به اشتراک گذاشته شده که دنیایی ساخته شده خارج از Dessertها و پر از جنب و جوش را نمایش می‌دهد؛ این موضوع در کنار نمایش کنترل تانک که در تریلر دیده می‌شود، درمجموع شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. غیر از آن، تعداد زیادی تصویر دیگر نیز از بازی به نمایش گذاشته شده که دیگر زوایای Ayo The Clown را معرفی می‌کند که از جمله آن‌ها، تصاویر غول‌ها و شخصیت‌های دیگری هستند که در بازی وجود دارند. تصاویر مرتبط با موانع و سطح‌ها نیز بسیار جالب توجه هستند.

این بازی که در صفحه رسمی خود، پلتفرم‌های ویندوز و مک و در ادامه سایر پلتفرم‌ها را هدف‌گذاری کرده، در نمایش‌های خود جذاب به نظر می‌رسد این بازی تلاش می‌کند پلتفرمری متفاوت و سرگرم‌کنده باشد. برای مشاهده جزئیات بیشتر از بازی می‌توانید به صفحه کیک‌استارتر Ayo the Clown مراجعه کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده