نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

جدول فروش هفته انگلستان: Grand Theft Auto V به صدرنشینی خود ادامه داد

بازی Grand Theft Auto V توانست برای دومین هفته به پرفروش‌ترین بازی انگلستان تبدیل شود.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد، این هفته بازی GTA V توانست برای دومین هفته متوالی به پرفرو‌ش‌ترین بازی هفته انگلستان تبدیل شود و برای یازدهمین بار این عنوان را به دست آورد. 

در هفته‌‌ای که بازی بزرگی منتشر نشد و همه منتظر عرضه بازی Resident Evil 7: Biohazard هستند و هفته آرامی را سپری کردیم، بازی فیفا 17 توانست با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته، به مکان دوم جدول دست پیدا کند. این اتفاق باعث شد که بازی دوم هفته گذشته یعنی Call of Duty: Infinite Warfare با یک پله سقوط به مکان سوم دست پیدا کند. 

بازی Battlefield 1 نسبت به هفته گذشته هیچ تغییری نداشته و مکان چهارم را به خود اختصاص داد. بازی‌های یوبیسافت، هفته خوبی را سپری کردند. از طرفی بازی Watch Dogs 2، توانست با یک پله صعود به مکان پنجم دست پیدا کند و بازی Steep که شبیه‌ساز ورزش‌های زمستانی یوبی سافت محسوب می‌شود، با دو پله صعود از مکان نهم به مکان هفتم دست پیدا کرد.  

مکان ششم جدول این هفته نیز در اختیار بازی Rocket League قرار گرفت. راکت لیگ توانست با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته، به این جایگاه دست پیدا کند. بازی Forza Horizon 3، این هفته با سه پله سقوط مواجه شد و از مکان پنجم، به مکان هشتم رسید. فعل و انفعالات بازی‌های میانه جدول باعث شد که بازی Mafia III نیز با یک پله سقوط به مکان نهم برسد.

بیشترین صعود این هفته، مربوط به بازی Overwatch بود. این بازی توانست دوباره وارد جدول پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان شود و از مکان ۱۸ به مکان ۱۰ صعود کند. یکی از بازی‌های تازه منتشر شده این هفته که نتوانست وارد جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان شود، بازی Gravity Rush 2 بود که کار خود را در مکان ۱۶ آغاز کرد.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به ۲۱ ژانویه (۲ بهمن) مشاهده کنید:

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

۱
Grand Theft Auto V
صدرنشینی برای دومین هفته متوالی

۲

۳
FIFA 17
صعود یک پله‌ای

۳

۲

Call of Duty: Infinite Warfare
-

۴

۴
Battlefield 1
-

۵

۶
Watch Dogs 2
-

۶

۷
Rocket League
-

۷

۹
Steep
-

۸

۵
Forza Horizon 3
-

۹

۸
Mafia III
-

۱۰

۱۸
Overwatch
ورود دوباره به جدول ۱۰ بازی پرفروش


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده