// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

اطلاعات بیشتری از بازی Double Dragon 4 منتشر شد

به مناسبت ۳۰ سالگی بازی Double Dragon، نسخه چهارم این بازی تا پایان ماه جاری عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی آرک سیستم وورکس اعلام کرده که به مناسبت ۳۰ سالگی مجموعه Double Dragon، بازی Double Dragon IV تا پایان ماه جاری عرضه خواهد شد. تیم سازنده مدتی است که سخت کوشانه در حال بر روی این بازی است.

آرک سیستم وورکس اولین نسخه از این بازی را در سال ۱۹۸۸ برای کنسول سگا توسعه داده است. ظاهرا نسخه چهارم از این بازی به خوبی به ریشه‌های خود پایبند بوده و محیط بازی با سبک و سیاق بازی‌های دهه ۸۰ میلادی توسعه داده است. همچنین وبسایت این بازی نیز اطلاعات جدیدی را از این بازی منتشر کرده است.

داستان بازی ادامه‌ای است بر Double Dragon 2: The Revenge و شامل دشمنان جدید و حالت کوآپ است. بازیکنان می‌توانند با انتخاب بیلی و جیمی به عنوان قهرمانان بازی به پیش‌روی در خط داستانی بپردازند. همچنین از طریق حالت جدید Tower بازی، می‌توانید دشمنان جدیدی را در بخش داستانی بازی در دسترس قرار بدهید. ساختار این حالت بدین شکل است که با یک حالت Wave مانند روبرو بوده و تا بالای برج مورد نظر باید پیش‌روی کنید و پس از رسیدن به بالای برج شخصیت‌های جدیدی نیز در دسترس قرار می‌گیرند.

از طرفی حالت جدید دوئلی که برای این بازی تعبیه شده است، به شما اجازه می‌دهد که این بازی Beat em Up را به یک بازی Beat each Other Up تبدیل کنید. بازی Double Dragon IV برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 4 عرضه خواهد و از طریق قابلیت Share Play و دارا بودن حساب پلاس، می‌توانید به مدت یک ساعت این بازی را بواسطه دوستان خود تجربه کنید.

اگر هیچ ایده‌ای از دنیای بازی ندارید، می‌توانید تیزر کوتاه بازی Double Dragon IV را در زومجی تماشا کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده