// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۴

مدیر اجرایی یوبیسافت از قیمت نینتندو سوییچ و بازی های آن می‌ گوید

ژاویر پوی، مدیر اجرایی یوبیسافت مباحثی را پیرامون قیمت و بازی‌های هنگام عرضه نینتندو سوییچ مطرح کرد.

به دنبال رونمایی کامل از نینتندو سوییچ در جریان رویداد ۲۴ دی‌ماه نینتندو، دو موضوع قیمت نینتندو سوییچ و بازی‌های هنگام عرضه‌ی این کنسول هیبریدی بیشتر از سایر موضوعات مورد بحث قرار گرفته است. چه در زمینه قیمت که به اعتقاد برخی بسیار بالا است و چه در زمینه‌ی بازی‌های روز عرضه که نسبت به نسل گذشته اندک به نظر می‌رسد.

اکنون ژاویر پوی (Xavier Poix)، مدیر اجرایی یوبی سافت به بحث در رابطه با موضوعات مختلف نینتندو سوییچ پرداخته است. در مصاحبه‌ی انجام شده با GamesIndustry.biz، پوی ابتدا در پاسخ به قیمت ۳۰۰ دلاری نینتندو سوئیچ اعلام کرد که این قیمت ممکن است به غیر از گیمرهای اصلی برای سایرین جذاب نباشد.

پوی گفت:

امروزه، مردم هزینه‌ی ۸۰۰ یورویی را برای آیفون جدید صرف می‌کنند. این نشان می‌دهد که مردم پول بیشتری را نسبت به گذشته برای محصولات با کیفیت هزینه می‌کنند، محصولات جذاب جدیدی که می‌توانند به همراه خود جابجا کنند.

او در ادامه افزود:

نمی‌گویم که قیمت پایین‌تر بهتر نخواهد بود، اما می‌توانیم با حساب روی نینتندو مطمئن شویم که با لینک نرم‌افزارها به نینتندو سوییچ، این کنسول هرچه بیشتر جذاب‌تر شود.

Nintendo Switch Ubisoft Lineup

رجی فیسمی (Reggie Fils-Aimé)، مدیر نینتندو آمریکا در مصاحبه‌ی هفته‌ی گذشته خود با گیم‌اسپات گفته بود که به عنوان بخشی از برنامه نینتندو برای پایین نگه داشتن قیمت‌ها، هیچ باندل بازی‌ای به همراه سوییچ منتشر نمی‌شود. این سیستم با یک جفت کنترلر Joy-Con عرضه‌ خواهد شد که برای خریداری یک مجموعه کنترلر بیشتر باید ۸۰ دلار پرداخت کنید.

پوی در ادامه در رابطه با لاین‌آپ هنگام عرضه‌ی نینتندو سوییچ که در مقایسه با ۲۳ بازی Wii U تنها پنج بازی را شامل می‌شود،‌ گفت:

در هنگام عرضه‌‌ی Wii U تعداد زیادی بازی فاقد کیفیت برای تعامل با بازیکن بودند.

در رابطه با سوییچ اما پوی اعتقاد دارد که نینتندو رویکرد هوشمندانه‌ای را با تمرکز روی بازی‌های با کیفیت در هنگام عرضه و سپس انتشار منظم بازی‌هایی که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد، گرفته است. این مدیر اجرایی در ادامه افزود:

استراتژی نینتندو انتشار نمونه بازی‌های قوی به صورت ماهیانه است که به نظر من استراتژی خوبی است.

در مصاحبه‌ی جداگانه‌ای فیلسمی گفته بود که لاین‌آپ هنگام عرضه‌ی سوییچ «آغاز و پایان همه چیز نخواهد بود». علاوه بر این، در جریان مصاحبه با GamesIndustry، پوی در رابطه با دلیل عرضه‌ی بازی Steep برای سوییچ به جای بازی‌های بزرگتر جهان باز نظیر بازی Watch Dogs 2 و بازی The Division گفت:

Steep همان فلسفه‌ی سوییچ را در DNA خود دارد. Steep در رابطه با کشف آزادانه آلپ، انجام ورزش‌های چندگانه و روند بازی با Session های طولانی و کوتاه مدت است ... سوییچ همان جنبه تحرک از دست رفته در Steep را به ارمغان می‌آورد. تصور کنید در حالی که به اتاق دیگری می‌روید می‌توانید به تجربه Steep ادامه دهید. برای من، Steep تصمیم راحتی برای سوییچ بود.

بازی Just Dance 2017 یکی از پنج بازی هنگام عرضه یوبی‌سافت برای نینتندو سوییچ است. در حالی که یوبیسافت در حال کار برروی بازی Rayman Legends برای انتشار برروی سوییچ است، Steep نیز در آینده راهی این کنسول خواهد شد. در اخبار بازی نینتندو سوییچ پیش از این یوبی‌سافت از عرضه‌‌ی برخی بازی‌ها برای این کنسول خبر داده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده