نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

انتشار پوستر جدید فیلم King Arthur: Legend of the Sword

کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار King Arthur: Legend of the Sword منتشر کرد.

کمپانی برادران وارنر اخیرا پوستر جدیدی از فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword) منتشر کرده است. این کمپانی همچنین با همکاری اسنپ‌چت مسابقه‌ای را از روز یکشنبه آغاز خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

New King Arthur: Legend of the Sword Poster

کارگردانی فیلم King Arthur: Legend of the Sword بر عهده گای ریچی، کارگردان فیلم‌هایی چون شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) و شرلوک هولمز: بازی سایه‌ها (Sherlock Holmes: A Game of Shadows)، است. در این فیلم بازیگرانی چون چارلی هونام، جود لا، آنابل والیس، هرمیون کورفیلد، کتی مک‌گراث، آیدان گیلن، اریک بانا، آسترید برژه-فریسبه، جایمن هانسو و میکل پرشبرانت حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword بر عهده ریچی، جوبی هارولد و لیونل ویگرام بوده است.

فیلم King Arthur: Legend of the Sword داستانی مرد جوانی به نام آرتور را روایت می‌کند که ماجراجویی خود را از خیابان‌ها برای باز پس گیری تاج و تخت آغاز می‌کند. زمانی که آرتور کودک بود، پدرش کشته شد و ورتیگرن، عموی آرتور، تاج و تخت را تصاحب کرد. آرتور با وجود آن که می‌داند تاج و تحت حق طبیعی او است، اما ایده‌ای برای باز پس گیری آن ندارد و مجبور است در خیابان‌های شهر سرگردان شود. اما زمانی که او شمشیری به نام اکس کالیبور را از دل سنگ بیرون می‌آورد، زندگی او کاملا تغییر می‌کند و آرتور حال باید برای باز پس گیری تاج و تخت با عموی خود مبارزه کند.

فیلم King Arthur: Legend of the Sword برای اکران در تاریخ ۱۲ می ۲۰۱۷ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده