// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تاریخ انتشار بازی موبایل Fire Emblem Heroes مشخص شد

نینتندو تاریخ انتشار بازی موبایل Fire Emblem Heroes را برای دستگاه‌های آندروید و iOS مشخص کرد.

کمپانی نینتندو در استریم Fire Emblem Direct اعلام کرد که بازی اندروید و آیفون Fire Emblem Heroes برای دستگاه‌های آندروید و iOS در تاریخ ۱۴ بهمن ماه (۲ فوریه) منتشر می‌شود.

بازی موبایل Fire Emblem Heroes از سری بازی‌های استراتژی تاکتیکی و نوبتی Fire Emblem در دست ساخت است. در بازی موبایل Fire Emblem Heroes شاهد گیم‌پلی اصلی سری بازی‌های آن خواهیم بود، بازی مذکور شامل داستان و قهرمان‌های جدید خواهد بود. یکی از دلایل پر طرفدار بودن بازی Heroes بودن شخصیت‌های مختلف از سری بازی‌های آن است.

داستان بازی جنگ میان امپراطوری امبیلیان و پادشاهی آسکران را رویات می‌کند. وظیفه کاربران در این بازی محافظت از شهر آسکر است. در بازی شاهد قهرمان‌ها و دشمنان قبلی از نسخه‌های بازی مذکور از قبیل Fates و Awakening هستیم.

بازی موبایل Fire Emblem Heroes به صورت رایگان (Free To Play) قابل بازی خواهد بود که البته دارای سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای نیز خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد با خرید ارب (Orb) قهرمانان جدید را در بازی احضار کنند. البته کاربران می‌توانند ارب ها را با انجام بازی نیز به دست آورند که البته برای بالا بردن سرعت بازی می‌توانند آنها را با استفاده از سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای تهیه کنند. هر کدام از قهرمان‌های جدید را می‌توانید با استفاده از ۵ ارب احضار کنید.

همچنین نیتنتدو از کاربران برای انتخاب حضور شخصیت‌های قدیمی در این بازی کمک می‌گیرد.

همچنین در ادامه می‌توانید حالت‌های مختلفی که با این بازی منتشر می‌شود را مشاهده کنید:

  • حالت نقشه‌های داستانی (Story Maps): در این حالت با بودن شخصیت‌های قدیمی این بازی با تشکیل نیرو‌های خود به جنگ با دشمنان پادشاهی خود رفته و آسکر را نجات دهید.
  • حالت  برج آموزشی (Training Tower): در نبردهای مختلف با درجه سختی‌های متفاوت می‌توانید بار‌ها و بار‌ها اکس‌پی برای خود به ارمغان بیاورید. با اتمام این ماموریت‌ها، مراحل دشوارتری بازی در اختیار شما  قرار می‌دهد.
  • حالت میدان دوئل‌ها (Arena Duels): در این حالت می‌توانید با رقبای خود به صورت دوئل بجنگید و با برنده شدن این مسابقات آیتم‌ و امتیاز‌هایی را از آن خود کنید.
  • حالت نبرد قهرمان‌ها (Hero Battles): این حالت که در نقشه‌های مخصوص و به صورت محدود اتفاق می‌افتد، می‌توانید با  شکست قهرمان‌های مختلف، آنها را به تیم خودتان دعوت کنید.

در استریم نینتندو اعلام شد که این بازی در ۱۴ بهمن ماه منتشر می‌شود، اما در جدیدترین اخبار بازی موبایل، نینتندو در توییتی اعلام کرد که تاریخ انتشار آن برای دستگا‌های آندروید و iOS متفاوت خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده