// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

DLC جدید بازی Battlefield 1 هفته آینده رونمایی خواهد شد

به تازگی مشخص شده که کمپانی دایس هفته‌ی آینده از بسته الحاقی جدید بازی Battlefield 1 رونمایی خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار بازی این‌که کمپانی دایس در جدیدترین توییت خود اعلام کرده که طرفداران بازی Battlefield 1 می‌توانند هفته‌ی آینده منتظر اولین جزییات و رونمایی از بسته‌ی الحاقی They Shall Not Pass این بازی باشند. در این راستا نیز یک ویدیوی کوتاه منتشر شده که یک سرباز فرانسوی را در مقابل پرچم این کشور نشان می‌دهد. می‌توانید در زیر ویدیو را تماشا کنید:

این بسته‌ی الحاقی نبرد Verdun را که در کشور فرانسه رخ داده به تصویر می‌کشد. در یکی از نقشه‌ها که می‌توانید تصویر آن را نیز در پایان مطلب مشاهده کنید، شدت نبرد و تعداد گلوله‌ها به حدی است که تقریبا هیچ درختی را در جنگل سالم نگذاشته است! یکی دیگر از نقشه‌ها شما را به روستای Samogneux می‌برد که بر اثر جنگ کاملا ویران شده و نقشه‌ی دیگری نیز قلعه‌ی Vaux را به تصویر می‌کشد. در یکی از این نقشه‌ها شاهد میدان نبردی هستیم که به واسطه‌ی شلیک‌های پیاپی گلوله‌های توپخانه به جهنم تبدیل شده و بنا به گفته‌ی کمپانی DICE حداقل یکی از نقشه‌ها بازیکن را به دژهای زیرزمینی می‌برد. می‌توانید در زیر تصاویر تعدادی از این نقشه‌ها را مشاهده کنید:

علاوه بر تعدادی نقشه‌ی جدید که بسته‌ی الحاقی They Shall Not Pass به بازی اضافه می‌کند که البته کمپانی دایس هنوز اعلام نکرده که تعداد آنها چقدر خواهد بود، تعدادی اسلحه‌ی و نشان (Dog Tag) جدید نیز به بازی اضافه خواهد شد. اگرچه هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این بسته اعلام نشده، اما کسانی که نسخه‌ی Premium Pass بازی را در اختیار داشته باشند می‌توانند این DLC و سه بسته‌ی دیگر را که بعدها برای بازی منتشر خواهند شد، دو هفته زودتر در اختیار بگیرند.

نظر شما در مورد این DLC چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده