نویسنده: اردوان جلیلی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

لیست تخفیف‌ های جدید Flash Sale فروشگاه پلی‌ استیشن اعلام شد

تخفیف‌های جدید Flash Sale فروشگاه پلی‌ استیشن با قیمت‌های زیر ۵ دلار اعلام شدند.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی منتشر شده، پلی‌استیشن استور تخفیف‌های Flash Sale جدیدی را شروع کرده است که در آن می‌توانید بازی‌ها، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را با قیمت ۵ دلار یا حتی کمتر بخرید. شاید این تخفیف‌ها انگیزه‌ای برای سر زدن شما به فروشگاه پلی‌استیشن باشد چرا که محصولاتی بسیار خوبی مثل بازی The Order: 1886 در این مجموعه به چشم می‌خورند که ارزش پول خرج کردن را دارند.

بازی‌های کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن ویتا و حتی PSP در این حراج دو روزه قرار گرفته‌اند که سهم بازی‌های پلی‌استیشن 4 از همه بیشتر است. شما می‌توانید با پرداخت ۵ دلار، بازی‌هایی نظیر Sleeping Dogs: Definitive Edition ،Bastion، Journey، Nidhogg، Injustice: Gods Among Us - Ultimate Edition، Knack و Tomb Raider: Definitive Edition و بازی‌های بسیار دیگری را خریداری کنید. شما حتی می‌توانید با پرداخت ۴ دلار، بازی‌های Goat Simulator، Psychonauts و Risk of Rain را نیز تهیه کنید.

بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن 2 که برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده‌اند نیز در این حراج قرار دارند و بازی‌هایی نظیر Rogue Galaxy با قیمت ۵ دلار و Star Wars: Bounty Hunter با قیمت ۴ دلار برای کسانی که قصد ندارند پول بیشتری برای این بازی‌ها پرداخت کنند، در دسترس قرار داده شده است.

از طرف دیگر،‌ این حراج شامل برخی از بازی‌های خوب پلی‌استیشن 3 نیز می‌شود. Super Street Fighter II Turbo HD Remix تنها با ۲ دلار، Devil May Cry HD Colelction با ۳ دلار، Beyond Good & Evil HD با ۲ دلار، Battlefield 4 با ۵ دلار، Shadow of Clossus با ۴ دلار در دسترس قرار دارند. 

کنسول‌های دستی پلی‌استیشن ویتا و PSP نیز از این حراج بی‌نصیب نمانده‌اند و برخی از بازی‌های آنها نیز با تخفیف خوبی در دسترس قرار گرفته است.

این Flash Sale از امروز دوم بهمن شروع شده است و تا ۴‌ بهمن ادامه خواهد داشت. شما می‌توانید تمامی بازی‌ها، فیلم‌‌‌ها و محصولات تخفیف خورده را در عکس‌‌های زیر ببینید.


منبع DualSHOCKERS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده