// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳

Uncharted: The Lost Legacy گیم پلی متفاوتی با بازی‌ های اصلی آنچارتد دارد

با توجه به صحبت‌های کارگردان خلاق بازی Uncharted: The Lost Legacy، نباید انتظار همان گیم‌پلی همیشگی سری آنچارتد را داشته باشید.

به نظر می‌رسد نباید انتظار داشته باشید تا بازی Uncharted: The Lost Legacy که یک نسخه مستقل در سری است همان لحن و جَو همیشگی گیم‌پلی سری آنچارتد را داشته باشد. کارگردان خلاق این اثر آقای شان اسکیگ در گفتگویش با مجله رسمی پلی‌استیشن انگلستان (Official PlayStation Magazine UK) اشاره کرده است:

از لحاظ روح و جَو بازی متفاوت خواهد بود ولی به زمینه‌ها و بنیان دنیای آنچارتد پایبند است.      

Uncharted: The Lost Legacy شما را در نقش شخصیت کلویی فِریزر قرار می‌دهد که در بازی‌های گذشته سری حضور داشت همچنین شخصیت منفی بازی Uncharted 4 نیدین راس نیز در این اثر مستقل حضور دارد با این حال ما همچنان نمی‌دانیم که چگونه مسیر این دو به یک‌دیگر ختم شده است.

اتفاقات بازی در هند جریان دارد و آقای اسکیگ اشاره کرده که این کشور انتخاب مناسبی برای آنچارتد است.

هند از یک پیکر بندی مناسب برخوردار است، معابد مخفی و خدایان عجیب که می‌توان از آن‌ها در بازی استفاده کرد همگی باعث شده تا این کشور یک انتخاب مناسب برای Uncharted: The Lost Legacy باشد. 

کارگردان بازی کرت مارجِناو نیز اشاره کرده که بازی تجربه‌ای متفاوت نسبت به Uncharted 4 است و در خصوص گیم‌پلی گفته است:

 ما این بار سعی کردیم تا کمی وسیع‌تر و متفاوت‌تر حرکت کنیم. من نمی‌خواهم جزئیات زیادی را ارائه دهم ولی موردی که در خصوص گیم‌پلی ما را مشتاق می‌کند همین تضاد محیط‌های شهری و روستایی در بازی است که یک تجربه سخت‌تر و در عین حال وسیع را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

او همچنین اشاره که استودیو ناتی داگ در ابتدا به این فکر بوده که Uncharted: The Lost Legacy قرار است یک بسته الحاقی برای Uncharted 4 باشد نه یک بازی مستقل در سری. The Lost Legacy قرار است امسال برای پلی‌استیشن 4 عرضه شود.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده