// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۱

اولین تصویر از پروژه بعدی سازنده Inside منتشر شد

استودیو Playdead که با عرضه بازی Inside در سال ۲۰۱۶ موفقیت‌های زیادی را کسب کرد، حال اولین تصویر از پروژه بعدی خود را منتشر کرده است.

امروز استودیو مستقل Playdead، سازنده بازی Inside یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۶، در حساب رسمی توییتر خود از پروژه بعدی استودیو رونمایی کرد. هنوز اطلاعاتی از این بازی منتشر نشده اما با انتشار این تصویر می‌توان خاطر جمع بود که این استودیو هنوز هم به ساخت بازی‌های متفاوت و خاص خود ادامه می‌دهد. استودیو پلی دد در حساب رسمی توییتر خود گفت:

از این که بازی Inside را به گرمی پذیرفتید بسیار سپاسگزاریم. از زمان عرضه آن، آرنت جنسن خالق استودیو Playdead و سایر اعضای تیم در حال کار روی ماجراجویی بعدی استودیو هستند.

Playdead

استخراج اطلاعات از این عکس در حال حاضر کار چندان درستی نیست، اما می‌توان گفت طراحی هنری آن به ما نشان می‌دهد که این پروژه قسمت بعدی بازی لیمبو (Limbo) نیست و استودیو تصمیم گرفته تا رویکردی متفاوت در اثر بعدی خود داشته باشد. در کل به راحتی می‌توان Playdead را جزو بهترین‌های این صنعت شناخت که در خلق اتمسفرهای منحصر به فرد استادانه عمل می‌کنند. همچنین با توجه به ذهنیتی که نسبت به تیم حاضر در پلی‌ دد داریم، نباید به این زودی‌ها انتظار دیدن بازی‌ بعدی آن‌ها را داشته باشیم.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده