// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر جدید بازی NiOh نبرد با یکی از باس‌ها را نشان می‌دهد

ویدیوی گیم‌پلی جدید بازی NiOh نبرد بی‌رحمانه با Kijo، یکی از باس‌های بازی را نشان می‌دهد.

امروز در افتتاحیه‌ی رویداد سونی در جریان نمایشگاه بازی تایپه (Taipei Game Show)، شرکت کوئی تکمو (Koei Tecmo) یک ویدیوی زیبا از مبارزه با کیجو‌ (Kijo) در بازی NiOh را به نمایش گذاشت. در این رویداد که به میزبانی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت برگزار می‌شد، فومیهیکو یاسودا (Fumihiko Yasuda)، کارگردان بازی NiOh در جریان یک گیم‌پلی زنده به مبارزه با کیجو، باس کمین کرده در پایان Futamata Stage رفت. البته این نخستین بار نیست که این کارگردان خود اقدام به انجام بازی در یک رویداد زنده می‌کند. کوئی تکمو نخستین بار در اوایل ماه دسامبر ۲۰۱۶، این باس و مرحله را معرفی کرده بود.

تاریخ عرضه NiOh در آمریکای شمالی هفت فوریه (۱۹ بهمن ۱۳۹۵)‌ اعلام شده است. سونی اینتراکتیو اینترتینمنت وظیفه‌‌ی انتشار این بازی را به صورت مستقیم برعهده گرفته است. بازیکنان اروپایی اما با یک روز تاخیر در تاریخ هشت فوریه (۲۰ بهمن) به این بازی نقش‌آفرینی دست پیدا می‌کنند. سونی تاریخ عرضه‌ی NiOh در ژاپن را ۹ فوریه (۲۱ بهمن) اعلام کرده است.

اگر پیگیر اخبار بازی NiOh بوده‌اید احتمالا از انتشار دموی «Last Chanse» شامل باس نمایش داده شده در ویدیوی پایین نیز خبر دارید. این دمو در نیمه‌ شب ۲۰ ژانویه (یک بهمن) و همچنین در روز ۲۱ ژانویه (دو بهمن) بسته به منطقه جغرافیایی، منتشر خواهد شد. برای تجربه‌ی دموی NiOh تنها ۴۸ ساعت فرصت دارید. در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی NiOh‌ در جریان تایپه گیم‌ شو را از پایین تماشا و دانلود کنید:

|


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده