نویسنده: اردوان جلیلی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

اطلاعاتی از آپدیت جدید بازی Rainbow six Siege منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از جدیدترین آپدیت بازی Rainbow Six Siege با نام Velvet Shell منتشر شد.

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت اطلاعاتی را درباره آپدیت جدید و البته مجانی بازی Rainbow Six Siege منتشر کرده است. این آپدیت که Velvet Shell نام دارد، به عنوان آپدیت سال دوم برای این بازی ارایه خواهد شد. این آپدیت یک نقشه و دو Operator اسپانیایی را به بازی اضافه خواهد کرد. 

Rainbow Six

این نقشه‌ جدید برای تمامی گیمر‌ها رایگان خواهند بود اما شخصیت‌ها یا Operators فقط برای کسانی که Season Pass سال دوم بازی را خریده‌اند قابل استفاده خواهند بود. کسانی که این Season Pass را تهیه نکرده‌اند نیز می‌توانند با واحد پولی درون بازی این شخصیت‌ها را بخرند یا برای خرید آن‌‌ها از پول واقعی استفاده کنند.

اطلاعات بیشتری درباره این آپدیت منتشر نشده است، اما ما می‌دانیم که یوبیسافت قرار است در تاریخ ۱۷ بهمن به طور زنده دمویی از این آپدیت را نمایش دهد و اطلاعات بیشتری از آن را منتشر کند. این مراسم که جشنواره‌ای برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان است، از ۱۷ ام تا ۱۹ بهمن ادامه خواهد داشت و کاملا به طور زنده استریم خواهد شد. با توجه به عکس زیر، به نظر می‌رسد که آپدیت مورد نظر ما نیز جز اولین‌ نمایش‌ها در این مراسم خواهد بود.

microsoft


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده