نویسنده: اردوان جلیلی
// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۸

اطلاعات جدیدی درباره کنسول نینتندو سوییچ به بیرون درز کرد

اطلاعات زیادی درباره کنسول نینتندو سوییچ لو رفته است. مشخصات کیت‌های توسعه، پورت اترنت و یک بازی و آی‌پی کاملا جدید بخشی از این اطلاعات هستند.

همانطوری که در خبرهای قبلی اشاره کردیم، نینتندو به صورت مخفیانه در حال آماده شدن برای مراسم معرفی کنسول نینتندو سوییچ در دی ماه است. با این حال روز به روز شایعات بیشتری درباره این محصول منتشر می‌شوند. این بار اطلاعاتی درباره کیت‌های توسعه، سخت افزار و ویژگی‌های این کنسول منتشر شده است.

نینتندو سوییچ

لاورا کیت دیل که شخصی مشهور در افشا کردن اطلاعات درباره نینتندو است، این بار اطلاعات جدیدی درباره کیت‌های توسعه کنسول نینتندو سوییچ منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد که دو کیت توسعه در ماه‌های جولای و اکتبر در اختیار شریک‌های نینتندو قرار گرفته‌اند که کیت دوم بسیار قدرتمند‌تر بوده است. البته کیت دوم فقط در اختیار شریک‌های بزرگ نینتندو قرار گرفته و سایر شرکت‌ها و سازندگان بازی‌‌‌های ایندی هنوز از کیت ماه جولای استفاده می‌کنند.

جالب است بدانید که قرار بوده است کیت‌های توسعه از پورت اترنت پشتیبانی کنند، در حالی که کیت‌های دمو که قرار است در مراسم پیش رو به دست خبرنگاران و کاربران عادی برسند از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند. این بدین معنی است که احتمالا نسخه نهایی نینتندو سوییچ از پورت اترنت پشتیبانی نمی‌کند و فقط از اتصالات بی‌سیم wi-fi استفاده خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که داک‌های اضافی برای کنسول در روز عرضه ارایه نمی‌شوند ولی مدتی بعد با قیمتی نه چندان گران راهی بازار خواهند شد. علاوه بر این تریلر سینماتیکی از بازی Beyond Good & Evil 2 نیز در حال ساخت است که مشخص نیست که در مراسم ۲۴ دی نینتندو نمایش داده خواهد شد یا نه. اما حداقل از این مطمئن هستیم که یک آی پی کاملا جدید در مراسم معرفی خواهد شد که خبر بسیار خوشحال کننده‌ای برای طرفداران است.

تمامی این اطلاعات را حساب کاربری Dale's AMA در انجمن ردیت (Reddit) منتشر کرده است. همانطوری که گفته شد تمامی این‌ها فعلا در حد شایعه هستند و نمی‌توان درست و غلط بودن آن‌ها را تشخیص داد، ولی این شخص سابقه‌ی خیلی خوبی در لو دادن اطلاعات مربوط به نینتندو دارد. پس احتمال درست بودن تمامی این شایعات وجود دارد. به هر حال همه چیز در مراسم پیش رو مشخص خواهد شد. 

شما درباره این شایعات چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده