// دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

اولین تصویر از فیلم Fullmetal Alchemist منتشر شد

اولین تصویر از فیلم Fullmetal Alchemist منتشر شد.

با اینکه یک سال تا تاریخ انتشار لایو اکشن کیمیاگر تمام فلزی (Fullmetal Alchemist) باقی مانده است اما یک عکس جدید از این لایو اکشن منتشر شده است. همچنین سایت Anime News Network علاوه‌بر عکس اصلی، یک عکس دیگر از این لایو اکشن را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشته است.

عکس اول ظاهرا برگرفته از اولین ویدیویی است که منتشر شده بود. جایی که ادوارد در حال جنگیدن با یک هیولای فلزی است. ولی در عکس دوم ادوارد و آلفونسو را در یک ایستگاه قطار مشاهده می‌کنیم. جایی که ادوارد سفر خود را در راستای برگرداندن بدن آلفونسو آغاز می‌کند. در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید.

در این لایو اکشن ریوسوکه یامادا در نقش ادوارد الریک، دین فوجیوکا در نقش روی موستانگ و سوباسا هوندا در نقش ویندی راک‌بل (دوست دوران کودکی ادوارد و آلفونسو) به ایفای نقش خواهند پرداخت. لایو اکشن کیمیاگر تمام فلزی در دسامبر ۲۰۱۷ در ژاپن منتشر خواهد شد و هنوز تاریخ انتشار این لایو اکشن در آمریکا مشخص نشده است.

همچنین اگر ویدیو کوتاه مربوط به لایو اکشن کیمیاگر تمام فلزی را مشاهده نکرده‌اید، می‌توانید آن را در زومجی تماشا کنید. در آخر نظر شما چیست؟ آیا این لایو اکشن می‌تواند موفق شود یا همانند نمونه‌های مشابه در حد و اندازه انیمه خود ظاهر نمی‌شود؟


منبع Screenrat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده