نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

کمپانی فاکس واحد گیمینگ FoxNext را راه‌اندازی کرد

کمپانی رسانه‌ای فاکس بخش فاکس‌نکست (FoxNext) را به‌منظور ساخت بازی و تولید محتوای واقعیت مجازی تاسیس کرد.

آن‌طور که از اخبار بازی برمی‌آید، فاکس، غول رسانه‌ای آمریکایی، می‌خواهد به‌طور جدی وارد حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی شود. به‌گزارش هالیوود ریپورتر، این کمپانی رسما بخش جدیدی به نام FoxNext یا فاکس‌نکست را راه‌اندازی کرده است. فاکس‌نکست قرار است در زمینه‌ی بازی‌های ویدیویی، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فعالیت کند؛ ضمن اینکه «سرگرمی‌های موقعیت-محور»، از جمله پارک‌های تفریحی، هم در حوزه‌ی کاری این مجموعه قرار می‌گیرد.

در این میان، شبکه‌ی تلویزیونی فاکس و بخش فیلم‌سازی کمپانی با فاکس‌نکست در موارد فوق همکاری خواهند داشت. همچنین سلیل میتا (Salil Mehta)، رئیس سابق واحد مدیریت محتوای فاکس قرن بیستم، به‌عنوان مدیرعامل در مجموعه‌ی تازه‌تاسیس به کار گرفته خواهد شد. در همین راستا فاکس‌نکست نتایج تلاش‌های پیشین فاکس در دنیای گیمینگ را، از جمله The Simpsons: Tapped Out و Alien: Isolation، در «یک واحد تعاملی جدید» جای خواهد داد.

استیسی اسنایدر، مدیرعامل فاکس قرن بیستم، در این‌باره گفته است:

فاکس‌نکست گامی بدیهی در راستای عملی ساختن چشم‌انداز درازمدت ما در حوزه‌ی [گیمینگ] به شمار می‌رود. سلیل در یک کلام مدیری عالی است؛ مدیری برای شکل دادن این گروه و مبدل ساختن‌اش به [مجموعه‌ای] که از نظرمان یک پیشرو در صنعت [بازی‌سازی] خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده