// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

طراح بازی های Portal و Left 4 Dead به الکترونیک آرتز پیوست

کمپانی الکترونیک آرتز، کیم سوییفت طراح و توسعه‌دهنده کهنه‌کار صنعت گیم را برای کار به عنوان سرپرست بخش طراحی در استودیو Motive استخدام کرد.

الکترونیک آرتز امروز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کیم سوییفت، طراح بازی‌های مطرح Portal و Left 4 Dead را استخدام کرده است. او قرار است به عنوان سرپرست بخش طراحی روی پروژه معرفی نشده‌ای در استودیو Motive، که مدتی پیش توسط جید ریموند در EA تشکیل شد فعالیت کند.

سوییفت در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹، برای بیش از ۴ سال به عنوان بازی‌ساز در شرکت والو کار می‌کرد. او طراح ارشد، طراح محیط و سرپرست پروژه در اولین بازی Portal بود. پس از آن نیز او در بازی‌های Left 4 Dead و Left 4 Dead 2 به عنوان طراح محیط و طراح مراحل در جریان توسعه بازی فعالیت داشت. پس از سال ۲۰۰۹، او شرکت والو را ترک و به Airtight Games ملحق شد که تا قبل از تعطیل شدن این شرکت در سال ۲۰۱۴، بازی‌هایی چون Quantum Conundrum و Murdered: Soul Suspect را عرضه کرده بودند. سوییفت پس از Airtight به استودیوهای بازی‌سازی آمازون پیوست و برای سه سال به عنوان طراح ارشد در آنجا مشغول به کار بود. حال جدیدترین مقصد او استودیو موتیو است.

استودیو موتیو توسط جید ریموند، یکی از چهره‌های شناخته شده و کلیدی سابق کمپانی یوبیسافت تشکیل شده که بازی‌های بزرگی مثل Assassin's Creed را در کارنامه خود ثبت شده می‌بیند. او در بهار سال ۲۰۱۵ یوبی‌سافت را به مقصد EA ترک و استودیو جدید Motive را تاسیس نمود. تیم او در جریان ساخت بازی  Star Wars Battlefront 2 با استودیو DICE و همچنین با استودیو Visceral که امی هنیگ، نویسنده و کارگردان سابق سری بازی‌های آنچارتد را در استخدام خود دارد، برای کار روی پروژه معرفی نشده‌ای از مجموعه Star Wars همکاری داشته است. با توجه به پیش‌بینی‌ها، استودیو موتیو بازی «بسیار بزرگی» را در دست ساخت دارد.

جید ریموند در این زمینه طی اطلاعیه‌ای گفته است:

ما بیشتر سال گذشته را مشغول ایجاد تیمی از افراد با استعداد و شگفت‌انگیز بودیم تا روی «پروژه‌ای کاملا جدید» و همچنین پروژه‌های Star Wars کار کنیم. من نمی‌توانم بیش از این هیجانم را پنهان کنم تا از شخص شناخته‌شده‌ای مثل کیم استقبال کنم؛ کسی که همچون ما برای ساخت «بازی‌های استثنایی» مشتاق است.

اولین سوال او از من این بود «که چه زمانی می‌توانم کار با موتور Frostbite را برای نمونه‌سازی‌های اولیه شروع کنم؟» که این نشان‌دهنده وجود رویکرد همکاری میان ما در تیم موتیو است. این تیم دائما مشغول مطرح کردن ایده‌های جدید است و من بیش از این نمی‌توانم صبر کنم تا ببینیم چه کارهای با کمک هم می‌توانیم انجام دهیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده