نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia برای 3DS مشخص شد

امروز تاریخ انتشار بازی Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia برای کنسول نینتندو 3DS مشخص شد.

در برنامه Fire Emblem Direct امروز، شرکت نینتندو از بازی Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia رونمایی کرد. عنوانی که نسخه بازسازی شده بازی Fire Emblem Gaiden است که در انحصار کشور ژاپن بود و حالا قرار است در ماه می امسال برای کنسول دستی نینتندو 3DS منتشر شود.

بازی Fire Emblem Gaiden دومین بازی از مجموعه Fire Emblem محسوب می‌شود که ابتدا در سال ۱۹۹۲ برای کنسول NES منتشر شد. این بازی در زمان خود مجهز به ویژگی‌های جدیدی مانند امکان حرکت در اورورد (overworld) یا همان نقشه بازی بود. این بازی داستان دو شخصیت Alm و Celica را روایت می‌کرد که در جنگی شرکت کرده بودند که موجب تقسیم قاره ولنتیا (Valentia) شده بود.

Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia بازسازی کامل نسخه اصلی بازی است و مجهز به مدل‌های سه بعدی، طراحی هنری جدید، شخصیت‌هایی مجهز به صدا و حتی میان پرده‌های متحرک که توسط استودیو Khara تولید می‌شود است. در برنامه Nintendo Direct اعلام شد که تمامی جنبه‌های بازی Gaiden ارتقا یافته و تمامی خطوط دیالوگ بازی صداگذاری شده است که برای اولین بار شاهد این ویژگی در مجموعه Fire Emblem هستیم.

درست مانند Gaiden اصلی، نسخه Echoes نیز به دنبال معرفی و افزودن المان‌های جدید به این مجموعه است. یکی از این موارد سیاه چاله‌ها هستند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در حالت کاملا سه بعدی کاوش کنند و از نبردهای داخل آن لذت ببرند.

برخی از طرفداران گمان می‌کردند که بازی Fire Emblem Echoes در واقع یک مجموعه جدید است که توسط استودیو IntSys ساخته می‌شود تا بررسی کند آیا علاقه‌ای به ساخت نسخه بازسازی شده بازی‌های قدیمی مجموعه Fire Emblem در میان بازیکنان وجود دارد یا خیر، به خصوص آن‌هایی که هرگز کشور ژاپن را ترک نکردند و در انحصار شرق باقی ماندند. در صورت موفقیت Shadows of Valentia، ممکن است به زودی شاهد نسخه‌های بازسازی شده بیشتری از این مجموعه هم باشیم.

بازی Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۱۷ (جمعه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای پلتفرم نینتندو 3DS منتشر خواهد شد. نینتندو همچنین مجسمه‌های امیبو (Amiibo) از شخصیت‌های اصلی بازی یعنی Alm و Celica را به همراه بازی در زمان تاریخ انتشارش عرضه خواهد کرد.

در برنامه Nintendo Direct همچنین در رابطه با یک بازی Fire Emblem بدون نام صحبت شد که قرار است در سال ۲۰۱۸ برای کنسول سوییچ منتشر شود. نسخه فرعی مجموعه با نام Fire Emblem Warriors که توسط Koei Tecmo در حال ساخت است، پاییز سال آینده برای سوییچ و 3DS منتشر خواهد شد و در نهایت بازی موبایل Fire Emblem Heroes هم ماه فبریه در فروشگاه گوگل پلی منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده