نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

آبیسیدن احتمالا روی Fallout جدید یا Pillars of Eternity 2 کار می‌کند

استودیو آبسیدین احتمالا در حال ساخت نسخه جدید بازی Fallout یا بازی Pillars of Eternity 2 است.

طرفداران بازی‌های نقش آفرینی قطعا استودیو آبسیدین را می‌شناسند؛ استودیو سازنده بازی‌هایی چون Fallout New Vegas و Pillars of Eternity که چندی پیش هم جدید‌ترین بازی خود با نام Tyranny را عرضه کرد. در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو اخیرا توییتی به همراه یک تصویر منتشر کرده به معنی آغاز کار آن‌ها روی یک پروژه جدید است؛ پروژه‌ای که می‌تواند نسخه جدید Fallout، Pillars of Eternity 2 (که چندی پیش رسما تایید شد) یا حتی یک بازی کاملا جدید باشد.

آبسیدین در توییتر خود متن و تصویر زیر را منتشر کرده است:

من این رویا را در سر داشتم که زمانی که خدای‌مان بر می‌گردد، ما را خواهد بخشید. ولی خب رویاها همواره به واقعیت تبدیل نمی‌شوند و این مشکل آن‌ها است و بالاخره دیر یا زود باید بیدار شویم.

Project Louisiana

آبسیدین همچنین از طرفداران خواسته تا به صفحه‌ای در انجمن رسمی این استودیو مراجعه و در آنجا راجع به این تصویر بحث کنند. در این صفحه نام «پروژه لوییزیانا» (Project Louisiana) به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد اسم رمز بازی بعدی این استودیو باشد.

همان‌طور که اشاره کردیم هنوز هیچ جزییاتی از بازی بعدی آبسیدین منتشر نشده است و باید منتظر ماند و دید که این اثر در نهایت چه خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده