نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

احتمالا پوکمون های نسل دوم بیشتری برای Pokemon GO منتشر خواهد شد

براساس اطلاعات منتشر شده، احتمالا در بروزرسانی بعدی بازی Pokemon GO پوکمون‌های نسل دوم بیشتری منتشر خواهد شد.

سایت The Silph Road اطلاعات جدیدی از بازی موبایل Pokemon GO به دست آورده است. براساس اخبار بازی منتشر شده، این سایت توانسته است به جزئیات بروزرسانی بعدی بازی Pokemon GO دسترسی پیدا کند و به نظر می‌رسد هیولاهای تکامل‌یافته جدیدی به این بازی اضافه خواهد شد.

این پوکمون‌های نسل دوم موجودات The King's Rock, Sun Stone, Dragon Scale, Metal Coat خواهند بود و تمام آیتم‌های بروزشده در بروزرسانی بعدی قرار خواهند داشت. احتمالا این بروزرسانی بزودی برروی گوشی‌های موبایل در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین سایت The Silph Road فایل‌هایی مربوط به پوکمون مرموز Unown پیدا کرده است. Unown اخیرا در بازی اندروید و آیفون Pokemon GO از دسترس خارج شده است، اما با اطلاعات لو رفته این احتمال وجود دارد غیبت این پوکمون طولانی نخواهد بود و دوباره در این بازی در دسترس قرار بگیرد.

در بخش‌های دیگر این بروزرسانی امکانات شخصی‌سازی جدید، کدهای بیشتر از جانوران براق و ۳۸ مدل حرکتی جدید قرار دارند. لازم به ذکر است، هیچکدام از اطلاعات منتشر شده هم‌اکنون در بازی Pokemon GO در دسترس نیستند اما ممکن است در آینده برای این بازی منتشر شوند. در آخرین بروزرسانی بازی Pokemon GO که اخیرا منتشر شده است، ردیابی GPS بهبود یافته است و تعدادی از باگ‌های بازی رفع شده‌اند.

پیش از این نیز دسترسی به اطلاعات بروزرسانی‌های بازی Pokemon GO اتفاق افتاده بود. کاربران انجمن‌های بازی توانسته بودند به اطلاعات بروزرسانی‌ها دست پیدا کنند و خبر از حضور موجودات براق و بیش از ۱۰۰ پوکمون جدید برای این بازی داده بودند. پس از این خبر، بیشتر موجودات اعلام شده در بروزرسان ماه دسامبر ۲۰۱۶ بازی Pokemon GO قرار گرفتند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده