نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

نسخه اندروید بازی Super Mario Run ماه مارس عرضه می‌شود

در جدید‌ترین اخبار بازی، نینتندو اعلام کرد که نسخه اندروید بازی Super Mario Run در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) عرضه خواهد شد.

بازی موبایل Super Mario Run چندی پیش برای آیفون عرضه شد و از آن زمان کاربران در انتظار عرضه نسخه اندروید این بازی هستند. چندی پیش نینتندو از آغاز پیش ثبت‌نام نسخه اندروید سوپر ماریو ران در گوگل‌پلی خبر داد و حال این کمپانی ژاپنی با انتشار توییتی از عرضه آن در ماه مارس ۲۰۱۷ خبر داده است. متن توییت نینتندو به شرح زیر است:

بازی Super Mario Run در ماه مارس برای اندروید عرضه خواهد شد. شما می‌توانید برای بازی پیش ثبت‌نام کنید و بلافاصله پس از عرضه از انتشار آن مطلع شوید.

سوپر ماریو ران پس از عرضه برای iOS، توانست تنها در چهار روز به رکورد ۴۰ میلیون دانلود برسد و پس از آن هم در کم‌تر از یک هفته ۵۰ میلیون بار دانلود شد. دانلود بازی Super Mario Run رایگان است ولی این نسخه رایگان فقط سه مرحله از بازی را شامل می‌شود و برای تجربه آن به صورت کامل باید ۱۰ دلار پرداخت کنید. نینتندو چندی پیش اعلام کرد که بازی تا به حال ۳۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

بازی سوپر ماریو ران در بررسی زومجی نمره خیلی خوب ۸ را دریافت کرد. نادر امرایی در خلاصه نقد خود نوشت:

نینتندو بالاخره با عرضه سوپر ماریو ران، این شخصیت محبوب را به دنیای بازی‌های موبایل وارد کرد. بازی‌ای که تمام و کمال حس یک بازی پلتفرمر ماریو را به گیمر القا می‌کند. انیمیشن‌های زیبا، طراحی مراحل فوق‌العاده، ارزش تکرار بالای مراحل داستانی و محتوای بسیار زیاد، این بازی را به یک بازی بسیار خوب پلتفرمر تبدیل کرده است. با اینکه بازی نکات منفی‌ای مانند مراحل داستانی کم، قیمت بالا و نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد اما این نکته که Super Mario Run اولین بازی بزرگ نینتندو برروی پلتفرم موبایل است، این مورد را کمی توجیه می‌کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده