نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

توماس تال از کمپانی لجندری پیکچرز استعفا داد

توماس تال، تهیه کننده برجسته سینما، از سمت ریاست کمپانی لجندری پیکچرز استعفا داد.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، توماس تال که تهیه کنندگی فیلم‌های سینمایی بزرگی را بر عهده داشته است، از سمت ریاست کمپانی لجندری پیکچرز استعفا داد. این استودیو ساخت فیلم‌های بزرگی از جمله سه گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight) به کارگردانی کریستوفر نولان، سه گانه خماری (The Hangover)، نگهبانان (Watchmen گودزیلا (Godzilla)، حاشیه اقیانوس آرام (Pacific Rim) و وارکرفت (Warcraft) را بر عهده داشته است. این استودیو همچنین در حال کار بر روی فیلمی براساس بازی ویدیویی کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) نیز است. 

تال در سال ۲۰۰۰ کمپانی لجندری پیکچرز را تاسیس کرد و در سال ۲۰۱۶ این کمپانی را با قراردادی معادل ۳.۵ میلیون دلار، به گروه چینی واندا فروخت. هالیوود ریپورتر می‌گوید که گروه واندا از مدیریت تال در پروژه‌های اخیر و پروژه‌های آینده این استودیو از جمله فیلم دیوار بزرگ چین (The Great Wall) و حاشیه اقیانوس آرام: قیام (Pacific Rim: Uprising) که مدتی است فیلمبرداری آن آغاز شده است، ناراضی هستند و از آن ناامید شده‌اند. جک گائو، رئیس گروه واندا، به عنوان رئیس جدید کمپانی لجندری پیکچرز معرفی شده است. گائو در بیانیه خود در این رابطه گفت:

ما از توماس برای چشم اندازی که برای تاسیس کمپانی لجندری داشته است و همچنین انجام تعهدات خود به عنوان همکار و رهبر این کمپانی، بسیار سپاسگزار هستیم. او همیشه به عنوان بخشی از میراث غنی و DNA قدرتمند این کمپانی باقی خواهند ماند. همانطور که ما همیشه رو به جلو حرکت می‌کنیم، هدف واندا تغییر کمپانی لجندری به یک استودیو نسل بعدی از آینده با یک پلتفرم خلاق و جهانی است که بتواند نیازهای وسیعی را پوشش دهد. ما مشتاقانه در انتظار همکاری با تیم خلاق خود برای مدیریت فیلم‌های موجود و بسیاری از فیلم‌های دیگر که در آینده منتشر می‌شوند، هستیم.

هالیوود ریپورتر اضافه می‌کند که تال در حال حاضر تمرکز و سرمایه خود را بر روی کمپانی خود به نام Tull Investment Group قرار داده است. این کمپانی بر روی فناوری‌هایی مانند واقعیت مجازی و Magic Leap سرمایه گذاری می‌کند. تال همچنین صاحب تیم Pittsburgh Steelers از لیگ NFL نیز است. تال که یک میلیاردر معروف است، اخیرا ۱۵۷ هکتار زمین در  پنسیلوانیا خریداری کرده که در آن کاهو، گوجه فرنگی و سیب پرورش می‌دهد و او همچنین گاوهای شیری نیز برای مزرعه خود خریداری کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده