// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

اطلاعات جدیدی از بازی استراتژی وایکینگی Northgard منتشر شد

استودیو شیرو گیمز اطلاعاتی از قبیله‌ها و شرایط پیروزی بازی Northgard منتشر کرد.

استودیو شیرو گیمز (Shiro Games) اطلاعاتی را پیرامون سیستم قبیله‌ها و شرایط پیروزی بازی در دست ساخت Northgard، بازی استراتژی وایکینگی، منتشر کرد.

در ابتدا استودیو شیرو در مورد سیستم قبیله‌ها اعلام کرد که هر کدام از قبیله‌ها ویژگی و خصوصیات خود را دارند که روش هدایت و بازی آنها منحصر به فرد خواهد بود و «شرایط پیروزی» آنها نیز متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر می‌خواهید عنوان فروانروایی (Warlord) را از آن خود کنید آسان‌تر خواهد بود که از آغاز، جنگجویان خود از آن مزیت برخوردار باشند.

استودیو شیرو قرار است از طریق سیستم پیش از موعد (Early Access) استیم سه قبیله را در اختیار کاربران قرار دهد. به طور مثال فنریر (Fenrir) که از قبیله گرگ است شامل ویژگی‌های قدرت هجومی، آزادی‌خواه و کمی بی‌پروا می‌شود، که بر این اساس قبیله فنریر در نبرد‌ها قوی‌تر جلوه خواهد کرد و از استحکام و قدرت بیشتری بهره می‌برد.

از آنجایی که تمامی قبیله‌ها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند، یقینا نقطه ضعف نیز خواهند داشت. شاید قبیله فنریر از جنگجویان قدرتمند و محاجم برخوردار باشد اما در بخش کشاورزی و جمع‌آوری آذوقه ضعیف عمل می‌کنند. پس با آغاز زمستان قبیله شما نیاز به منابع تغذیه دارد، پس از این رو باید تعادلی را در جنگ‌های خود در نظر بگیرید تا برای فصل زمستان آذوقه کافی برای قبیله خود داشته باشید.

شاید برای کاربران سوال باشد که در این حین دشمنان در حال انجام چه کاری هستند، آیا قصد حمله به قبیله ما را دارند؟ یا می‌خواهند با جمع‌آوری طلا و منابع، ثروتمند شوند و عنوان تاجر بزرگ (Great Merchant) را به دست آورند. آگاهی از این موضوع ضروری بوده پس با روش‌های بازی خود از این موضوع آگاه شوید.

با معرفی دو عنوان شرایط پیروزی، فرمانروا (Warlord) و تاجر بزرگ (Great Merchant)، به همراه جزئیات قبیله فنریر استودیو شیرو اعلام کرد که بزودی اطلاعات بیشتری از قبیه‌های این بازی در اختیار کاربران قرار خواهد داد و گفت:

اطلاعات زیادی را برای کاربران آماده کرده‌ایم اما به دلیل وسعت آنها تصمیم گرفته‌ایم آنها را در پست‌های مختلف منتشر کنیم.

در ادامه آن استودیو در مورد فرآیند و مراحل ساخت بازی گفت:

هم اکنون برای تعادل بازی سخت در حال تلاش هستیم که بتوانیم محتوای بی‌نقص و حرفه‌ای را در قالب دسترسی پیش از موعد در اختیار گیمر‌ها بگذاریم. برای انتشار بازی عالی از بازخورد کاربران کمک خواهیم گرفت و دوست داریم بازی‌ای را در اختیار کاربران قرار دهیم که از خرید آن راضی باشند.

با آخرین بروزرسانی خواسته‌ایم تمرکزی بر فصل زمستان و تاثیر آن در گیم‌پلی کنیم. از آنجایی که عنوان بازی اساطیر نورس (Northgard)  نام دارد، می‌خواهیم کاربران لحظه به لحظه زندگی وایکینگ‌ها در فصلی یخ‌بندان تجربه و برای بقا آنها تمام تلاش را بکنند.

در جدید‌ترین اخبار بازی Northgard استودیو سازنده آن اعلام کرد که بزودی تاریخ آغاز دسترس پیش از موعد آن را در استیم مشخص خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تریلر بازی مذکور را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده