نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

تاریخ انتشار نسخه فرعی مجموعه Danganronpa برای پلی استیشن 4 مشخص شد

در جدید‌ترین اخبار بازی، امروز تاریخ انتشار نسخه فرعی مجموعه Danganronpa برای پلی‌استیشن 4 مشخص شد.

بازی Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls قرار است برای کنسول پلی‌استیشن 4 هم منتشر شود و تاریخ انتشار این نسخه برابر با ۲۷ ژانویه (۸ بهمن) اعلام شده است. این بازی از طریق فروشگاه پلی‌استیشن به صورت دیجیتالی و فروشگاه‌های دیگر به صورت فیزیکی در دسترس خواهد بود.

این بازی که نسخه فرعی مجموعه Danganronpa محسوب می‌شود قبلا به صورت انحصاری برای کنسول دستی پلی‌استیشن ویتا در ماه سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شده بود. این بازی علاوه بر کنسول نسل هشتمی سونی قرار است امسال در استیم هم منتشر شود و مجموعه اصلی رمان‌های تعاملی Danganronpa که متمرکز بر قتل و رمز و راز هستند را ادامه دهد.  

بازی Ultra Despair Girls داستان خواهر ماکوتو مایگی (Makoto Naegi)، شخصیت اصلی بازی Danganronpa: Trigger Happy Havoc را که کومارو (Komaru) نام دارد دنبال می‌کند و در آن شاهد بازگشت شخصیت توکو فوکاوا (Toko Fukawa) هم هستیم که این دو با یکدیگر به نبرد با ربات‌های شیطانی مونوکوما (Monokuma) می‌روند. ماجراهای بازی بین وقایع نسخه اول و Danganronpa 2: Goodbye Despair در جریان است، بنابراین در نظر داشته باشید که Ultra Despair Girls شامل اسپویل برخی بخش‌های داستان Danganronpa 1 خواهد بود.

Danganronpa V3: Killing Harmony که سومین قسمت از مجموعه رمان تعاملی این مجموعه محسوب می‌شود امسال برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا در منطقه آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. دو نسخه اولیه بازی هم با نام Danganronpa 1-2 Reload مجددا در ماه مارس برای غرب در پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده