// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

الکترونیک آرتز: نینتندو ما را مجبور کرد متفاوت فکر کنیم

پاتریک سودرلند در جدیدترین گفت و گوی خود از همکاری الکترونیک آرتز با نینتندو سخن گفته است.

کمپانی الکترونیک آرتز، ناشر بازی فیفا، در جریان یک همکاری با نینتندو تصمیم به پشتیبانی از نینتندو سوییچ کرد و در آینده شاهد عرضه شدن نسخه جدیدی از بازی فیفا برای نینتندو سوییچ خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، پاتریک سودرلند، معاون اجرایی الکترونیک آرتز، در جریان گفت و گوی خود با سایت IGN از این همکاری سخن گفته است. وی در این باره می‌گوید:

موردی که من در مورد نینتندو دوست دارم این است که با روش‌های کاری متفاوتی بر سر میز مذاکره آمدند. آن‌ها در گذشته موفقیت‌های بزرگی را کسب کرده‌اند و بعضی مواقع هم برعکس بوده است ولی من فکر می‌کنم تا زمانی که شما به یک چیز غیرمعقول و متفاوت فکر نکنید، دست یابی به موفقیتی عظیم بسیار سخت است.

سودرلند در ادامه حرف‌های خود به این مورد اشاره کرده است که نینتندو آن‌ها را مجبور کرد تا متفاوت فکر کنند. در مورد اینکه چرا فیفا برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد نیز پاتریک سودرلند گفته که فیفا بزرگ‌ترین برند این کمپانی بوده و می‌تواند طیف گسترده‌ای از مشتریان را به نینتندو سوییچ جذب کند.  وی در این باره می‌گوید:

فیفا برندی است که در بازارهای زیادی اسم و رسمی بدست آورده است. فیفا برندی است که طرفداران زیادی با سن و سال‌های متفاوت دارد. فیفا یک نیاز برای بازار است. فیفا بازی است که خیلی‌ها دوست دارند آن را بازی کنند.

با این اوصاف احتمال دارد در آینده شاهد عرضه شدن بازی‌های بیشتری از سوی الکترونیک آرتز برای نینتندو سوییچ باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده