// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

بتای عمومی بازی Sniper: Ghost Warrior 3 برای پی سی تایید شد

در ماه آینده کاربران پی‌سی می‌توانند به تجربه دو مرحله از بازی Sniper: Ghost Warrior 3 بپردازند.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو CI Games، سازنده بازی Sniper: Ghost Warrior 3، اعلام کرد که در ماه آینده، یک بتای عموی از این بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان به تجربه این بتا می‌توانند از طریق وبسایت بازی ثبت نام کنند. بتای عمومی بازی Sniper: Ghost Warrior 3 قرار است تجربه دو مرحله از بازی را در اختیار کاربران قرار بدهد. در ادامه می‌توانید گوشه‌ای از توضیحات این دو مرحله بخش تک نفره بازی را مطالعه کنید. بتای عمومی بازی Sniper: Ghost Warrior 3 در تاریخ ۱۵ بهمن (۳ فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین در بیانیه‌ای مارک تایمینسکی، مدیرعامل استودیو CI Games، از تجربه کنندگان خواسته است که حتما بازخوردهای خود را برای آن‌ها ارسال کنند.

مرحله Cut Off: گروه جدایی طلبان در بازی از منطقه‌ای محافظت می‌کنند که دارای آنتن و دیش‌های ماهواره‌ای است که از طریق آن می‌توانند حرکات دشمنان را شناسایی کرده و با پایگاه‌های مختلف ارتباط برقرار کنند. حال در این میان جان، شخصیت اصلی بازی، می‌بایست به این پایگاه نفوذ کرده و با تغییراتی در این ماهواره‌ها در آن‌ها اختلال ایجاد کند.

مرحله Blockout: در این مرحله می‌بایست با یک گروه مقاومت محلی بنام Rotki Lions همکاری کنید تا نام یکی از اشخاص لیست سیاه‌تان را دریافت کنید. شخصی که از ارزش بالایی در لیست شما برخوردار بوده و کشته شدنش می‌تواند تا حدی عدالت را برای مردم گرجستان به ارمغان بیاورد. ایوان کراستچو هدف شما است و در یک آپارتمان مخفی شده است که سربازان بسیاری از این آپارتمان محافظت می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده