// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

انجمن بازی Clash of Clans و Clash Royale هک شد

سوپرسل با انتشار بیانیه‌ای از هک شدن فروم بازی اندروید و آیفون Clash of Clans و Clash Royale خبر داده است.

صبحی دیگر و خبر هک دیگری در صنعت بازی‌های ویدیویی؛ کمپانی سوپرسل با انتشار ایمیل و بیانیه‌ای برروی وبسایت خود رسما تایید کرده است که تالار گفتگوی بازی اندروید و آیفون Clash Royale (کلش رویال) و بازی Clash of Clans (کلش آف کلنز) هک شده است. طبق اعلام این کمپانی فنلاندی رخنه‌ی بزرگ هکرها در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ صورت گرفته که از آن زمان این مشکل رفع شده است.

رخنه به انجمن سوپرسل به هکرهای third party اجازه داده تا اطلاعات کاربران را شامل ایمیل و رمزعبور رمزگذاری شده، بدست آورند. به همین دلیل، این توسعه‌دهنده‌ی بازی‌های موبایل از کاربران درخواست کرده تا جهت جلوگیری از هرگونه نفوذ به حساب کاربری، به سرعت رمز عبور خود را تغییر دهند. البته بنا به گفته‌ی سوپرسل این رخنه تنها در انجمن بازی‌ها بوده و حساب‌های کاربری بازیکنان را تحت شعاع قرار نداده است. با توجه به تجربه‌های پیشین و جهت جلوگیری از هرگونه احتمال هک حساب‌های کاربری مربوط به بازی، شاید بد نباشد که رمز عبور بازی خود را نیز تغییر دهید.

کاری که شما باید اکنون انجام دهید تغییر رمز تمامی حساب‌های کاربری در سایت‌های مختلفی است که با ایمیل مشابهی در آنها ثبت نام کرده‌اید. در صورتی که هکرها رمزهای عبور را رمزگشایی کنند، قادر به ورود به تمامی حساب‌های کاربری شما با ایمیل و رمزعبور مشابه، در سایت‌های دیگر خواهند بود. استفاده از سایت‌های ایجاد رمز عبور مانند 1password نیز برای جلوگیری از نفوذ به حساب کاربری کارآمد خواهد بود. در اخبار بازی دیگری از بازی Clash Royale، اخیر کارت دارت گوبلین در دسترس علاقمندان قرار گرفته است که می‌توانند از Jungle Arena آن را آزاد کنند.


منبع Touch Arcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده