// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

بازی ARMS، انحصاری نینتندو سوییچ نیازی به کنترلر های حرکتی ندارد

نینتندو تایید کرد که بازی ARMS، انحصاری جدید نینتندو سوییچ، الزامی برای استفاده از کنترلر‌های حرکتی ندارد.

با وجود دموهای اولیه که نشان می‌داد بازی انحصاری جدید نینتندو، یعنی ARMS تکیه زیادی به کنترلرهای حرکتی دارد، این شرکت تایید کرد که برای این بازی الزامی در این خصوص وجود ندارد و شامل تنظیماتی برای کنترلرهای سنتی نیز خواهد بود.

مورگان لیچی از کارشناسان محلی‌سازی نینتندو در این خصوص گفت:

مهم است که اشاره کنیم در دموها، ما بازی را با کنترلرهای حرکتی Joy-Con انجام می‌دادیم. اما واضح است که اگر شما یک گیمر اصیل باشید، مایل هستید این بازی را با دکمه‌های کنترلر معمولی بازی کنید. پس بله، شما می‌توانید این کار را انجام دهید.

با ARMS، به نظر نینتندو قصد بازی مبارزه‌ای حرفه‌ای و عمیق را دارد و نمایش‌های بازی این سوال را برای کاربران ایجاد کرده بود که آیا کنترلر‌های حرکتی برای انجام چنین بازی‌ای به حد کافی دقیق خواهند بود یا خیر. در حالی که نینتندو ادعا می‌کند که این کنترلر‌ها دقت کافی را دارند، این مساله که می‌توان بازی را بدون کنترلر‌های حرکتی هم انجام داد قطعا خبر خوبی است.

ARMS برای انتشار در بهار سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده و نینتندو در این بازی، از ترفندی مشابه آنچه در Splatoon انجام داد بهره گرفته است. البته نه فقط پر زرق و برق کردن یک سبک تکراری، بلکه اضافه شدن زوایای جدید و حرکت‌های ترکیبی از نکات جالب توجه انحصاری جدید نینتندو است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده