// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

صحبت های مدیر نینتندو درباره نینتندو سوییچ و مینی NES

رجی فیس-ام از مدیران نینتندو صحبت‌هایی را درباره کمبود موجودی NES کلاسیک و برنامه‌های شرکت برای نینتندو سوییچ کرده است.

رجی فیس-ام (Reggie Fils-Aime)، مدیر شعبه آمریکایی شرکت نینتندو، نسبت به اخبار منتشر شده پیرامون کمبود موجودی کنسول NES کلاسیک در بازار واکنش نشان داده است. او همچنین در خصوص برنامه‌های شرکت و چگونگی عرضه کنسول نینتندو سوییچ نیز به بحث پرداخته است.

با توجه به اینکه پس از عرضه در نوامبر ۲۰۱۶، عملا در همه جا فروش کنسول NES Classic متوقف شده، فیس-ام در این خصوص گفت که این یک بحث ساده «تقاضا بیش از عرضه است.» اما چرا؟

وقتی ما درباره بازار هدف فکر می‌کردیم، بیشتر جامعه بزرگسال بین ۳۰ تا ۴۰ ساله را در نظر داشتیم که وقتی بچه‌های ۱۰ ساله بودند از این کنسول استفاده می‌کردند و اکنون دیگر بازی‌های ویدیویی را تجربه نمی‌کنند. با در نظر داشتن چنین مخاطبینی ما تعداد محدودی کنسول را روانه بازار کردیم.

اما در واقع آنچه اتفاق افتاد، این بود که گیمرها و خصوصا «گیمرهای فعال‌تر» استقبال بالایی از این کنسول داشتند؛ که درنهایت این تقاضای بیشتر چیزی نبود که نینتندو آن را پیش‌بینی می‌کرد.

به گفته فیس-ام، این باعث پایان ذخایر بازار شد، اما نینتندو به ساخت NES Classicهای بیشتر ادامه خواهد داد. به گفته او این کمبود موجود در بازار «شدیدا مورد توجه» شرکت است، هرچند عملا این محصول تقریبا در همه جا می‌فروشد.

Nintendo Switch

فیس-ام در ادامه صحبت‌هایش، پیرامون برنامه‌های نینتندو در خصوص چگونگی عرضه کنسول نینتندو سوییچ نیز صحبت کرد. او گفت نینتندو برای ماه مارس، به صورت سراسری و در همه بازارهای جهانی برنامه عرضه دو میلیون دستگاه سوییچ را دارد. به گفته این مسئول ارشد نینتندو این یک رقم بسیار زیاد است چون سوییچ قرار نیست در روزهای تعطیلات ماه هم عرضه شود.

درحال حاضر ما روی این کار می‌کنیم که زنجیره عرضه سوییچ در تامین بازار قوی باشد، به شکلی که یک جریان ثابت تزریق سخت‌افزار داشته باشیم. همچنین موردی که وجود دارد، این است که تقاضای مصرف‌کننده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی به عنوان تامین‌کننده، فکر می‌کنیم در شرایط خوبی قرار داریم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده