نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ انتشار تریلر جدید دو فیلم Logan و Ghost in the Shell اعلام شد

تاریخ انتشار تریلر جدید دو فیلم مورد انتظار Logan و Ghost in the Shell مشخص و اعلام شد.

در طول هفته‌های اخیر پوستر و تصاویر متعددی از فیلم لوگان (Logan) منتشر شده است و طرفداران در انتظار انتشار دومین تریلر این فیلم هستند. اوایل ماه دسامبر، چهل دقیقه ابتدایی این فیلم برای منتقدان نمایش داده و با استقبال بسیاری مثبتی روبرو شد. حال طبق اطلاعاتی که وب‌سایت تریلر ترک به نقل از فاکس تایوان منتشر کرده است، تریلر جدید و پایانی فیلم Logan روز پنج شنبه این هفته منتشر خواهد شد. طبق این اطلاعات، این تریلر در ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران منتشر خواهد شد. این تریلر شامل دو نسخه سبز برای مخاطبین نوجوان و نسخه قرمز برای مخاطبین بزرگسال است و همچنین  زمان تریلر جدید فیلم Logan نیز حدودا ۲ دقیقه و ۲۱ ثانیه خواهد بود.

فیلم Logan به کارگردانی جیمز منگولد، قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم قرار است در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین که ماه آینده برگزار می‌شود، نیز نمایش داده شود. هیو جکمن، ریچارد ای گرانت، الیزابت رودریگز، بوید هالبروک، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند. علاوه بر این، چندی پیش تایید شد که دافنه کین قرار است نقش لورا کین / X-23 را در این فیلم بازی کند.

فیلم Ghost in the Shell

علاوه بر این، وب‌سایت تریلر ترک از انتشار تریلر جدید فیلم شبح درون پوسته (Ghost in the Shell) نیز خبر داده است. تریلر جدید این فیلم قرار است همزمان با اکران فیلم سه ایکس: بازگشت ژاندر کیج (xXx: The Return of Xander Cage) در آمریکا، منتشر شود. با این حال، این وب‌سایت اضافه می‌کند که انتظار می‌رود تریلر جدید فیلم Ghost in the Shell در آخرین ساعات روز پنج شنبه به صورت آنلاین نیز منتشر شود. زمان این تریلر ۲ دقیقه و ۹ ثانیه اعلام شده است.

فیلم Ghost in the Shell به کارگردانی روپرت سندرز، در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت. اسکارلت جوهانسون، مایکل پیت، میکائیل وینکات، ژولیت بینوش، پیلو اسبک و تاکشی کیتانو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده