نویسنده: یونس بهرامی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

دیجیتال فاندری: نینتندو سوییچ یک فاجعه کامل می‌شد اگر قرار بود تنها یک کنسول خانگی باشد

در جدیدترین اخبار بازی، دیجیتال فاندری نظرات خود را درباره‌ی کنسول نینتندو سوییچ به اشتراک گذاشت. 

کمپانی نینتندو تصمیم گرفت تا طی رویدادهایی نینتندو سوییچ را برای آزمایش به دست ژورنالیست‌های سرتاسر دنیا برساند. از همین رو، دیجیتال فاندری توانسته دو نینتندو سوییچ را یکی در لندن و دیگری در فرانکفورت، به دست بیاورد و آن‌ها را بررسی کند. به‌طورکلی، به‌نظر می‌رسد که آن‌ها از نوآوری نینتندو لذت برده‌اند، اما تأیید کردند که این کنسول از نظر قدرت به پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نمی‌رسد. 

با توجه به نظرات ریچارد لیدبِتِر، سردبیر دیجیتال فاندری، هیبریدی بودن این کنسول که باعث می‌شود بین یک کنسول دستی و خانگی تغییر پیدا کند مورد لذت‌بخش و خوبی است. ولی به دلیل قدرت سخت‌افزاری نینتندو سوییچ، اگر تنها کنسولی خانگی باقی می‌ماند تبدیل به «فاجعه‌ای کامل» می‌شد؛ زیرا در مقایسه با Wii U، کنسول قبلی نینتندو، تنها مقداری قوی‌تر است. 

با توجه به دیدگاه لیدبتر، بسیاری از بازی‌ها در این کنسول به رزولوشن 1080p نمی‌رسند و این ناامیدکننده است که می‌بینید حتی بازی‌ای مانند Street Fighter II که از نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 پورت شده است، نمی‌تواند به چنین رزولوشنی برسد و علی‌رغم این موضوع با قیمت چهل دلار نیز به فروش می‌رسد. حتی بازی‌های ساده‌ای مانند Super Bomberman R نیز با وضوح تصویر ذکر شده اجرا نمی‌شود. 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده