نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

رونمایی از نسخه کامل لگو بتموبیل توسط شورولت

کمپانی شورولت از نسخه کامل لگو بتموبیل انیمیشن لگو فیلم بتمن (The Lego Batman Movie) رونمایی کرد.

کمپانی شورولت با کمک دانشجویانی از گروه کودی روژ، در حاشیه نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی که در شهر دیترویت آمریکا در حال برگزار است، از نسخه کامل لگو بتموبیل رونمایی کرد. طول این بتموبیل لگویی حدود ۵ متر و ۱۹ سانتی‌متر است و از بتموبیل انیمیشن The Lego Batman Movie الهام گرفته شده است. شما در ادامه می‌توانید تصاویر این بتموبیل لگویی را مشاهده کنید:

علاوه بر این، کمپانی برادران وارنر با همکاری شورولت تبلیغ تلویزیونی جدیدی از انیمیشن The Lego Batman Movie منتشر کرده‌ است که به معرفی لگو بتموبیل می‌پردازد. این ویدیو حاوی شعار تبلیغاتی شورولت نیز است که می‌گوید که بازیگران فقط نمی‌توانند سوار این خودرو بشوند و مردم واقعی نیز می‌توانند سوار بتموبیل شوند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

این انیمیشن یک نسخه فرعی از انیمیشن محبوب فیلم لگو (The Lego Movie) که در سال ۲۰۱۴ اکران شد، محسوب می‌شود. کارگردانی انیمیشن The Lego Batman Movie بر عهده کریس مک‌کی است و فیل لورد و کریستوفر میلر که کارگردانی The Lego Movie و مجموعه فیلم Jump Street را بر عهده داشتند، در نقش تهیه کننده در این انیمیشن حضور دارند. این دو همچنین در حال حاضر کارگردانی فیلم مستقل و بدون عنوان هان سولو (Han Solo) را بر عهده دارند. پل ادواردز، معاون رئیس بخش بازاریابی شورولت در این رابطه گفت:

کار بر روی لگو بتموبیل با همکاری برادران وارنر، شور و هیجان بسیار زیادی برای ما در شورولت بوجود آورده بود. بسیاری از تم‌ها در انیمیشن The Lego Batman Movie مانند خانواده، تخیل و جامعه دیده می‌شود که کاملا با ارزش‌های برند شورولت همخوانی دارد و این به ارزش همکاری ما افزوده است.

ویل آرنت، به عنوان صداپیشه شخصیت بروس وین / بتمن، مایکل سرا به عنوان صداپیشه رابین، روزاریو داوسون به عنوان صداپیشه بت‌گرل، رالف فاینس به عنوان صداپیشه آلفرد، زک گالیفیاناکیس به عنوان صداپیشه جوکر و ماریا کری به عنوان صداپیشه شهردار گاتهام، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن The Lego Batman Movie حضور دارند. در این انیمیشن، بتمن با کمک دیگر ابرقهرمان‌ها به مبارزه با جوکر و دیگر شخصیت‌های خبیث دنیای دی‌سی می‌پردازند تا از شهر گاتهام دفاع کنند. 

انیمیشن The Lego Batman Movie در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ (۲۲ بهمن ۱۳۹۵) اکران خواهد شد. همچنین ادامه انیمیشن The Lego Movie نیز در دست تولید و ساخت است، اما چندی پیش اعلام شد اکران این انیمیشن عقب افتاده است و در حال حاضر قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده