// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

تصاویر جدیدی از وولورین و پروفسور X از فیلم Logan منتشر شد

کارگردان فیلم مورد انتظار لوگان (Logan) تصاویر جدیدی از وولورین و پروفسور X منتشر کرده است.

جیمز منگولد، کارگردان فیلم مورد انتظار لوگان (Logan) چند تصویر از چهره‌های گرفته وولورین و پروفسور X در حساب توییتر خود منتشر کرده است؛ فیلمی که قرار است برای آخرین بار هیو جکمن را در نقش وولورین ببینیم. به غیر از عکس جکمن، عکس‌هایی از پاتریک استوارت و دافنه کین به ترتیب درنقش‌های پروفسور X و mutant child X-23 نیز منتشر شده است که در پایین می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

هیو جکمن نیز به تازگی در حساب توییتر خود جزییاتی رسمی از فیلم منتشر کرده بود:

در آینده‌ای نزدیک، یک لوگان شکسته، از پروفسور X بیمار مراقبت و پرستاری خواهد کرد؛ آن هم در یک مخفیگاه در مرز مکزیک. درحالی که لوگان خود را از همه جهان مخفی کرده، نوجوان جهش‌یافته‌ای که توسط نیروهای سیاه تحت تعقیب است از راه می‌رسد و باعث می‌شود او بار دیگر از میراثش استفاده کند.

در فیلم لوگان بازیگران دیگری چون استفن مرچنت (Stephen Merchant)، دوریس مورگادو (Doris Morgado)، الیزابت رودریگز (Elizabeth Rodriguez)، بوید هول‌بروک (Boyd Holbrook) و ریچارد ای. گرنت (Richard E. Grant) نیز نقش‌آفرینی می‌کنند. اولین تریلر این فیلم در ماه اکتبر منتشر شد که در ادامه رتبه سنی R را دریافت کرد. پیش‌بینی می‌شود آخرین تریلر نیز به زودی به نمایش در بیاید. منگولد اخیرا به افرادی که خواسته بودند از زمان انتشار تریلر بعدی مطلع شوند پاسخ داده بود:

به همه کسانی که از کارگردانی (مثل من) در باره زمان تریلر بعدی می‌پرسند، می‌خواهم بدانند که مثل این نیست که ما نشسته باشیم و منتظر خواندن زیباترین توییت‌ها، برای حرکت به جلو باشیم. کارگردان‌ها از چیرهای خیلی زیادی الهام می‌گیرند؛ حتی تاریخ‌ها. اما انتخاب یک تاریخ برای منتشر کردن تریلر نتیجه برنامه‌ریزی‌های بزرگ‌تری است.

وقتی این تاریخ‌ها مشخص شدند، دیگر هیچ چیز نمی‌تواند تغییری در دوره کار ماشین انتشار جهانی ایجاد کند. حتی طرفداران مشتاق!

لوگان در ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده