// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Owl’s Midnight Journey

با معرفی بازی اندروید و آیفون Owl’s Midnight Journey همراه زومجی باشید.

پلتفرم‌های موبایل اکنون گنجینه‌ای از بازی‌های با کیفیت و پر جزئیات هستند، MMO های پر زرق و برق و بازی‌های اکشن ماجراجویی دیگر بخشی از بدنه‌ی بازی‌های گوشی‌های هوشمند شده‌اند. با این حال، آسانی ساخت بازی برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS‌ باعث شده است تا بسیاری از استودیوها با شیوه‌ی آزمون و خطا یا بدون ریسک قدم‌های اول را برای ورود به عرصه‌ی بازیسازی بردارند. بازی‌هایی که نمونه‌ی آنها تنها با یک جستجو در گوگل پلی‌ یا اپ‌استور به راحتی یافت شده و تنها می‌توانند بازیکن را برای ساعتی سرگرم کنند.

Owl’s Midnight Journey ZoomG

Dextrit یکی از استودیوهایی است که اخیرا یک بازی موبایل ساده و رایگان را با نام Owl’s Midnight Journey منتشر کرده است. در این بازی ساید اسکرولینگ که از سمت چپ به راست انجام می‌شود باید یک جغد را در زیر نور ماه کنترل کنید. به دلیل مکانیک بازی، بازیکنان تنها قادر به حرکت رو به جلو بوده و نمی‌توانند به عقب بازگردند. با ورود به بازی و فراگیری اولین آموزش‌ها می‌توانید وارد مرحله‌ی ابتدایی شوید، در هر سطح وظیفه‌ی شما جمع‌آوری هرچه بیشتر ماه‌ها بدون برخورد با اجسام و گیاهان میان راه است. با اولین برخورد با هر یک از اجسام،‌ شکست خورده و باید مرحله را از صفر، دوباره شروع کنید. البته دستاورد‌ها و هدف‌هایی که یک بار انجام شوند دیگر نیاز به تکرار نخواهند بود.

از جمله‌ی ماموریت‌های بازی می‌توان به جمع‌آوری تعداد خاصی ماه، انجام حرکات دایره‌ای و طی کردن مسافتی خاص اشاره کرد. هر سطح شامل سه هدف می‌شود که باید با انجام آنها به سطح بعدی با اهدافی مشکل‌تر حرکت کنید. گیم‌پلی بسیار ساده Owl’s Midnight Journey امکان تجربه‌ی این بازی را با یک دست می‌دهد، هرچند در مجموع Owl’s Midnight Journey تنها می‌تواند یک تا دو ساعت شما را سرگرم کند. در این بازی همچنین یک نوار انرژی برای جغد تعبیه شده است که با طی کردن مسافت‌ بیشتر از انرژی جغد کاسته می‌شود. برای افزایش انرژی در میانه‌ی مسیر موش‌هایی قرار گرفته‌اند که باید برای شکار آنها اقدام کنید. با شکار هر موش انرژی جغد به صورت کامل پر می‌شود.

Owl’s Midnight Journey ZoomG

از دیگر ویژگی‌های بازی، آزاد شدن انرژی ویژه با جمع‌آوری تعداد خاصی ماه است. با کامل شدن ماه، جغد می‌تواند با سرعت بسیاری رو به جلو و در مسیر مستقیمی حرکت کند که باید برای جلوگیری از برخورد با اجسام دقت لازم را داشته باشید. اگر از ظاهر جغد خوشتان نمی‌آید، می‌توانید جغدهایی دیگری را آزاد کنید. هر یک از جغدها خصوصیات منحصر به فردی را مانند سطح سلامت بیشتر برای برخورد با اجسام بیشتر، استقامت بالا یا کنترل دقیق‌تر را ارائه می‌دهند. با آزاد سازی قوی‌ترین جغد می‌توانید با سرعت بالایی به اتمام مراحل بپردازید. Owl’s Midnight Journey یک سرگرمی کوتاه مدت را برای شما تدارک دیده است. هرچند این بازی رایگان منتشر شده، اما برای خلاص شدن از دست تبلیغات‌های گاه و بی‌گاه می‌توانید نسخه‌ی ۰/۹۹ دلاری را از اپل‌استور و پلی‌استور خریداری کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده