// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

مایکروسافت: شاید پروژه اسکورپیو پیش از E3 2017 نمایشی نداشته باشد

در جدید‌ترین اخبار بازی، مایکروسافت اعلام کرده که شاید پروژه اسکورپیو پیش از E3 2017 نمایشی نداشته باشد.

امسال قرار است مایکروسافت از کنسولی قدرتمند که فعلا با نام رمز پروژه اسکورپیو شناخته می‌شود، نسخه بروزشده و به مراتب قوی‌تر ایکس‌باکس وان، رونمایی کند. تا جایی که این شرکت اعلام کرده با قدرتمندترین کنسول تاریخ طرف هستیم؛ بسیاری از کارشناسان و گیمران نظر مشترکی بر نمایش این محصول در مراسم E3 2017 دارند اما مایکروسافت فعلا در خصوص اتفاق افتادن این موضوع اطمینان ندارد.  

اخیرا یکی از کاربران در صفحه شخصی توییتر فیل اسپنسر سوالی مبنی بر نمایش پروژه اسکورپیو پیش از E3 2017 پرسید، او در پاسخ اعلام کرد «فعلا در خصوص اتفاق افتادن این موضوع اطمینان ندارد ولی از اشتیاق بسیار گیمران پیرامون رونمایی نهایی پروژه اسکورپیو آگاه است» کاربر دیگری نیز به این مورد اشاره کرد، «مایکروسافت علاقه دارد یک محصول شاخص بسازد تا این که آن را در بازه زمان مشخصی نشان دهد» اسپنسر این گونه پاسخ داد:

حرف تو کاملا صحیح است من خوشحالم که این محصول باعث شگفتی همگان خواهد شد. آرامش در ساخت و نمایش یک کنسول (پروژه اسکورپیو) برای من مهم است نه تمرکز و پیروزی در بازار تبلیغاتی.    

 فیل اسپنسر در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که شرکت‌های بزرگ که همکاری نزدیکی با مایکروسافت دارند به همراه استودیو‌های داخلی هم‌اکنون به سخت‌افزار پروژه اسکورپیو دسترسی دارند؛ سازندگان در حال بروزرسانی موتور‌های خود بوده و شاهد پیشرفت بسیار خوبی در این زمینه هستیم. اسپنسر اشاره نکرده است که کدام شرکت‌ها در حال ساخت بازی‌هایی هستند که بتواند از قدرت مضاعف اسکورپیو استفاده کند. قطعا گیمران خواستار اطلاع از این موضوع حتی پیش از رونمایی رسمی از پروژه هستند. 

مایکروسافت سال ۲۰۱۷ را چندان خوب آغاز نکرد، متاسفانه بازی موردانتظار و انحصاری Scalebound کنسل و باعث ناراحتی بسیاری از طرفداران شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده