نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

نویسندگان جدید فیلم Green Lantern Corps معرفی شدند

کمپانی برادران وارنر نویسندگان جدیدی برای فیلم ارتش فانوس سبز (Green Lantern Corps) استخدام و معرفی کرد.

فیلم Green Lantern Corps همچنان در حال توسعه است و پیشرفت جدیدی در ساخت این فیلم دیده می‌شود. طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، کمپانی برادران وارنر دو نویسنده جدید برای نوشتن فیلمنامه فیلم Green Lantern Corps استخدام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺍﺱ. ﮔﻮﯾﺮ و جاستین رودز دو نویسنده‌ای هستند که کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته‌اند. گویر سابقه بسیاری در فیلم‌های کامیک بوکی دارد، او پیش از این با کریستوفر نولان در سه گانه بتمن (Batman) همکاری کرده است. او همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم مرد پولادین (Man of Steel) و مجموعه فیلم‌های بلید (Blade) را نیز بر عهده داشته است.

ددلاین فیلم Green Lantern Corps را با عنوان سلاح مرگبار فضایی توصیف کرده و اضافه می‌کند که این فیلم قرار است منشا داستان هال جردن، عضو قدیمی Green Lantern، به همراه جان استورات، عضو سابق نیروی دریایی آمریکا که به تازگی به نیروی پلیس بین کهکشانی پیوسته است، را روایت کند. جان استوارت اولین ابرقهرمان سیاه پوست مهم دنیای کامیک دی‌سی است که در سال ۱۹۷۱ برای اولین بار در کامیک Green Lantern معرفی شد. فیلم Green Lantern Corps اولین بار در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۵ تایید شد، هرچند این فیلم در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) اکران شود، اما برادران وارنر این تاریخ را تاکنون رسما تایید نکرده است.

پیش از این در سال ۲۰۱۱،  رایان رینولدز نقش هال جردن را در فیلم فانوس سبز (Green Lantern) بازی کرده بود. این فیلم با نقدهای متوسط و ضعیف منتقدان روبرو شد و تماشاگران نیز در گیشه از این فیلم استقبال خوبی نکردند. رینولدز چندی پیش اعتراف کرد زمانی که این نقش را پذیرفته بود، فیلمنامه‌ای برای فیلم Green Lantern نوشته نشده بود. او به یاهو فیلم گفت:

زمانی که ما فیلمبرداری فیلم Green Lantern را آغاز کردیم، هیچ یک از بازیگرانی که تست داده بودند فیلمنامه این فیلم را نخوانده بودند، چرا که اصلا فیلمنامه‌ای وجود نداشت. اما در مورد آن من گله و شکایت نمی‌کنم، چرا که این فرصت‌ها در طول عمر یک بار پیش می‌آید و اگر من دوباره به گذشته برگردم، احتمالا همین راه را دقیقا دوباره خواهم رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده