// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

نسخه کنسولی How to Survive 2 بزودی منتشر می‌شود

اکو سافتور با انتشار تریلری اعلام کرد بازی How to Survive 2 بزودی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود.

استودیو اکو سافتور (Eko Software) و کمپانی ۵۰۵ گیمز (505 Games) اعلام کردند که How To Survive2، بازی زامبی‌محور حالت-بقا، قرار است برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در تاریخ نامشخصی از دی-بهمن ماه (فوریه) عرضه شود.

در جدیدترین اخبار بازی مذکور، اکو سافتور اعلام کرد کاربرانی که بازی How to Survive 2 را از طریق پلی‌استیشن نتورک (PSN) یا ایکس‌باکس لایو آرکید (XBLA) پیش خرید کنند، دو محتوای رایگان از DLC این بازی دریافت می‌کنند که شامل آیتم‌های همچون حیوان‌های خانگی، سلاح‌ و تجهیزات  می‌شود.

داستان بازی How To Survive 2 که دومین نسخه از سری بازی آن محسوب می‌شود ۱۵ سال پس از نسخه اول این بازی در شهر لوسیانا اتفاق می‌افتد. جایی که گیمر‌ها با تشکیل دادن تیم به جنگ با زامبی‌ها رفته و برای زنده ماندن تمام تلاش خود را می‌کنند. کاربران خود را در دنیای پر از زامبی و آدم‌خوار‌ها پیدا می‌کنند و باید با جستجو و جمع‌آوری سلاح‌ها پایگاهی را برای خود به وجود بیاورند. همچنین کاربران می‌توانند با پیدا کردن آیتم‌در بازی سلاح‌های خود را تولید کنند. همچنین در بازی شاهد حضور شخصیت کو‌واک از نسخه اول این بازی نیز هستیم.

بازی How To Survive 2 در شهریور ماه از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است و با نقد‌ و بررسی‌های مثبتی همراه بوده است.

در ادامه می‌توانید با تماشا کردن تریلر نظر خودتان را در مورد گیم‌پلی و دنیای این بازی با ما در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده