// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

DiRT Rally به زودی از پلی استیشن VR پشتیبانی خواهد کرد

بزودی کاربران می‌توانند توسط هدست‌ واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR بازی DiRT Rally را تجربه کنند.

استودیو کد‌مسترز  (Codemasters) در جدیدترین اخبار بازی DiRT Rally اعلام کرد که قرار است بازی مذکور از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR پشتیبانی کند. این ویژگی قرار است در قالب یک محتوای دانلودی با قیمت ۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گیرد، همچنین این محتوا را می‌توان در قالب نسخه فیزیکی از بازی با نام DiRT Rally PLUS VR از خرده‌‌فروشان تهیه کرد.

DLC جدید به کاربران اجازه می‌دهد که بازی را به شکل کامل توسط پلی‌استیشن VR تجربه کنند. این بسته همچنین محتوای جدید حالت Co-Driver Mode را در بخش رالی به بازی DiRT اضافه می‌کند. ویژگی جدید که به صورت همکاری چند نفره خواهد بود به دومین بازیکن اجازه می‌دهد که به واسطه‌ی صفحه لمسی  و دکمه‌های کنترلر پلی‌استیشن 4 ، مسیر و جهت‌ها را توسط صفحه اجتماعی (Social Screen) برای راننده ارسال کند.

پاول کول‌من، طراح ارشد بازی DiRT Rally در این باره گفت:

بروزرسانی واقعیت مجازی بازی به کاربران اجازه می‌دهد که بهترین تجربه رانندگی را برای خود به ارمغان بیاورند، حالت جدید همکاری چند نفره نیز به گیمر‌ها اجازه می‌دهد که با دوستان خود مراحل را به اتمام برسانند.

تاریخ عرضه محتوای دانلودی واقعیت مجازی بازی DiRT Rally هنوز مشخص نشده اما استودیو مذکور اعلام کرد که این محتوا بزودی در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد، در ادامه شما را به دانلود و تماشا تریلر جدید دعوت می‌کنیم:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده