// یکشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

هجدهمین هدف فراری Hitman در دسترس قرار گرفت

با انتشار تریلر جدید، هجدهمین هدف فراری بازی Hitman به مدت یک هفته در دسترس گیمر‌ها قرار گرفت.

استودیو آی‌اُ اینتراکیتور (IO Interactive) در جدیدترین اخبار بازی Hitman اعلام کرد که هجدهمین هدف فراری آن را هم اکنون در دسترس گیمر‌ها قرار داده است.

هجدهمین هدف فراری این بار با نام ریچارد فورمن شناخته می‌شود که به مدت یک هفته در شهر کولورادو سکونت خواهد کرد. وظیفه کاربران به قتل رساندن وی و دست یابی به تعدادی از مدارک او است. مانند همیشه با اتمام این مامورین آیتم‌هایی برای کاربران در نظر گرفته شده است که این بار یک کلاه شکاری به همراه یک جلیقه تاکتیکی است. کاربران می‌توانند با اتمام ۵ ماموریت از بخش «Elusive Target» یا همان هدف فراری با رتبه Silent Assasin، لباس زمستانی را برای خود به ارمغان بیاورند.

با شروع این ماموریت مانند همیشه به کاربران یک بار فرصت برای کشتن این هدف داده می‌شود و در صورت شکست دیگر آن را در بازی نخواهند دید، که البته با شکست این ماموریت جریمه‌ای برای کاربران در نظر گرفته نمی‌شود.

بازی Hitman هم اکنون بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به صورت دیجیتالی در دسترس است. نسخه فیزیکی این بازی قرار است در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (۱۳ ژانویه) برای خورده‌فروشان ارسال و در دسترس کاربران قرار گیرد، این نسخه شامل فصل اول به صورت کامل می‌شود.

با حضور هجدهمین هدف فراری بازی هیتمن تریلری جدید منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید.

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده