نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

بازی موبایل Titanfall پیش از رسیدن به نسخه بتا کنسل می‌شود

بازی اندروید و آیفون Titanfall که با نام Frontline شناخته می‌شود، پیش از رسیدن به نسخه بتا کنسل خواهد شد.

بازی Titanfall: Frontline که یک بازی موبایل برمبنای مجموعه تیراندازی استودیو Respawn محسوب می‌شود، در حال غیرفعال شدن است. این خبر امروز با انتشار پستی در صفحه فیس بوک بازی Titanfall: Frontline تایید شده و اعلام شد که بازی پیش از انتشار کامل کنسل شده است.

بازی Frontline در نسخه بتا محدود در پلتفرم‌های اندروید و iOS قابل بازی بود. پس از اتمام این نسخه بتا، توسعه دهنده بازی استودیو Particle City «مقدار باورنکردنی از مواردی را یاد گرفت» که در رابطه با آوردن مجموعه Titanfall به دستگاه‌های موبایل بودند، اما اوضاع آنطور که باید، پیش نرفت. در بیانیه منتشر شده توسط استودیو آمده است:

تجربه [بازی] آمادگی ارایه گیم‌پلی اکشن سریعی همانند با Titanfall را نداشت. 

بازی طی روزهای آتی از صفحه فروشگاه‌ها حذف خواهد شد و در نهایت به طور رسمی در تاریخ ۲۰ ژانویه به حالت آفلاین در خواهد آمد. با وجود اینکه بازی Frontline دیگر منتشر نخواهد شد، به لطف همکاری استودیو Respawn با Nexon به زودی شاهد انتشار بازی‌های موبایل مربوط به جهان Titanfall خواهیم بود. در ادامه بیانیه آمده است:

با وجود اینکه کنسل کردن یک بازی هیچگاه کار راحتی نیست، ما از این بابت که چندین عدد از مفاهیم بازی را که مورد توجه بازیکنان قرار گرفته قرار است در بازی‌های موبایلی آینده Titanfall استفاده کنیم، هیجان زده هستیم.

 در اکتبر سال ۲۰۱۵، استودیو Respawn از قرارداد چندساله خود با Nexon جهت ساخت چندین بازی موبایلی Titanfall رونمایی کرد.

Titanfall 2 در اکتبر ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. با وجود اینکه ناشر بازی یعنی الکترونیک آرتز اطلاعات دقیقی از میزان فروش بازی منتشر نکرده است، تحلیلگران ادعا می‌کنند آمار اولیه فروش بازی خوب نبوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده