نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

رزولوشن و نرخ فریم بازی Mario Kart 8 در نینتندو سوییچ مشخص شد

در جدید‌ترین اخبار بازی رزولوشن و نرخ فریم بازی Mario Kart 8 در کنسول نینتندو سوییچ مشخص شد.

شرکت نینتندو تایید کرد که بازی Mario Kart 8 Deluxe در رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ در کنسول نینتندو سوییچ اجرا خواهد شد. این تنظیمات فقط در صورتی اعمال می‌شود که کنسول به یک نمایشگر خارجی متصل شده باشد.

اما نینتندو توضیح داده است که در هنگام استفاده از کنسول در حالت قابل حمل، رزولوشن بازی به اندازه 720p کاهش پیدا خواهد کرد. رزولوشن 720p نهایت کیفیت صفحه نمایش شبه تبلت کنسول سوییچ است. با این حال نکته‌ای که هنوز مشخص نشده است، وضعیت نرخ فریم بازی در هنگام تجربه آن با استفاده از نمایشگر تبلتی کنسول است.

طبق اطلاعات ذکر شده در انجمن NeoGAF، هنگامی که بیش از دو شخص روی یک تلویزیون مشغول بازی شوند، رزولوشن ثابت باقی میماند اما فریم ریت بازی به رقم ۳۰ فریم بر ثانیه کاهش پیدا خواهد کرد.

بازی Mario Kart 8 Deluxe به همراه تمامی مسیرهای مسابقه و شخصیت‌های نسخه Wii U منتشر خواهد شد. این نسخه محتویات بسته‌های الحاقی را هم شامل می‌شود. در کنار این موارد شاهد شخصیتهای کاملا جدید مانند Inkling Girl و Inkling Boy از مجموعه Splatoon و همچنین King Boo، Dry Bones و Bowser Jr خواهیم بود.

علاوه بر این، حالت نبرد (Battle mode) هم با حالت‌های جدید بازی مانند Balloon Battle و Bob-omb Blast گسترش پیدا کرده، در حالی که مسیرهای جدید مانند Urchin Underpass و Battle Stadium نیز به بازی اضافه شده‌اند. مسیرهایی از نسخه‌های قبلی مجموعه هم به بازی اضافه شده که از آن‌ها می‌توان به Luigi's Mansion از بازی Mario Kart: Double Dash و Battle Course 1 از بازی Super Mario Kart اشاره کرد.

دیگر المان جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe مربوط به امکان حمل کردن دو آیتم به صورت هم زمان می‌شود که در نسخه Wii U این مقدار یک بود. علاوه بر این، آیتم‌هایی از بازی‌های گذشته هم بازگشته‌اند که از آن‌ها می‌توان به Boo و The Feather اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به ویژگی اختیاری به نام "smart steering" اشاره کرد که از سقوط کردن شما از گوشه‌های مسیر مسابقه جلوگیری می‌کند. طبق گفته سخنگو نینتندو در مراسم امروز، این ویژگی مانند ضربه گیر عمل می‌کند. 

نسخه Deluxe بازی ماریو کارت 8 در تاریخ ۲۸ آوریل (جمعه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای کنسول سوییچ منتشر خواهد شد. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده